خبرگزاری کار ایران

مدیركل ورزش و جوانان استان اصفهان:

اجلاس غیرمتعهدها نظر غربیها را نسبت به ایران تغییر می‌دهد

اجلاس غیرمتعهدها در این برهه از زمان كه بیداری اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران در دنیا شكل گرفته قطعا در ارتباط با حل مشكل سوریه و فلسطین بیانیه خواهد داشت.

ایلنا – كاشان: مدیركل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اجلاس غیرمتعهدها در این برهه از زمان كه بیداری اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران در دنیا شكل گرفته قطعا در ارتباط با حل مشكل سوریه و فلسطین بیانیه خواهد داشت.

«محمد حواد محمد جواهری » عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از پروژه های ورزشی دردست اقدام شهرستان كاشان كه با حضور معاونان این اداره كل و رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ویژه كاشان انجام شد در گفتگو با خبرنگارایلنا در كاشان از جهش بسیار چشمگیر زیرساخت های ورزشی و اعتباری در دولت نهم و دهم خبر داد و گفت: هرچند سرانه استاندارد ورزشی كشور یك متر مربع است ولی درحال حاضر 50 سانتی متر است و امیدواریم بتوانیم با تعریف پروژه‌های جدید و زود بازده در روستاها و شهرستانهای محروم بخشی از این كمبودها را جبران نماییم.

مدیركل ورزش وجوانان استان اصفهان در خصوص احتمال سفر سران كشورهای غیرمتعهد ازاستان اصفهان و بازدید از پروژه های ورزشی این استان گفت: چون استان اصفهان پایتخت تمدن و فرهنگ اسلامی است احتمالا سران كشورهای غیرمتعهد به صورت محرمانه از این استان بازدید خواهند كرد.

وی ضمن خیرمقدم به میهمانان عزیزی كه در اجلاس سران غیرمتعدها در تهران شركت می كنند گفت: در این برهه اززمان كه بیداری اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران در دنیا شكل گرفته است قطعا در این اجلاس بیانیه جهت پیگیری حل مشكل سوریه و فلسطین را خواهیم داشت به طوری كه بیشتر تمركز این اجلاس برای حل مشكل كشور سوریه خواهد بود.

وی تصریح كرد: درحالی كه ایران از طرف دنیا در تحریم قرار دارد برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد ها در كشورمان اتفاق بسیار خوبی را رقم خواهد زد و نتیجه آن حداقل این خواهد بود كه غربی ها با بازدید هایی كه انجام خواهند داد نگاهشان نسبت به ایران عوض می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز