کد خبر: 1998 A

ایلنا: فعالان صنعت گزسازی باید مجمعی را تشکیل و استاندار‌ها را رعایت کند تا یک برند و شخصیت مشخصی ایجاد شود و برای مطرح و ماندگار شدن نام کشور در جهان باید ضوابط و استانداردهایی را رعایت کنیم.

اصفهان – ایلنا: یکی از نگرانی‌هایی که همیشه در کشور وجود دارد این است که تولیدکنندگان از روش‌های تقلیدی استفاده می‌کنند و اگر این روند ادامه داشته باشد پیشرفتی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی واحد استان اصفهان با بیان این مطلب در همایش «گز شیرینی اصیل ایرانی، فرصت‌ها و چالش‌ها» که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: برای رشد و توسعه صنعت گز به زنجیره‌ای از عوامل مانند تبلیغات، صنایع غذایی، بیوشیمی، فکرهای خلاق و... نیاز داریم.

منصور شریعتی با اشاره به تغییر در سبک تبلیغات و بازاریابی جهان اظهار داشت: امروزه علم نقش اساسی در تولیدات دارد به همین دلیل اهیمت برندسازی در صنعت دو چندان شده و با ترکیب علم و مارکتینگ باید پژوهش و تحقیق را فراهم کرد.

به گفته وی شرکت‌های گز به تنهایی نمی‌توانند به پژوهش بپردازند و مارکتینگ ایجاد کنند، بلکه باید با یکدیگر متحد و تیم پژوهشی تشیکل دهند این تیم پژوهشی صنعت باید توان برقراری ارتباط با دانشگاه‌‌ها و مراکز علمی را داشته باشد، چراکه برای توسعه صنعت چاره‌ای جز این کار نیست.

شریعتی با تاکید بر لزوم استانداردسازی تولیدات، گفت: در هر واحد تولیدی در درجه اول کیفیت مهم است و پس از آن نوآوری اهمیت می‌یابد.

رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی واحد استان اصفهان به تولیدکنندگان گز توصیه کرد به دنبال جذب فکرهای خلاق باشند و خاطرنشان کرد: فعالان صنعت گزسازی باید مجمعی را تشکیل و استاندار‌ها را رعایت کند تا یک برند و شخصیت مشخصی ایجاد شود و برای مطرح و ماندگار شدن نام کشور در جهان باید ضوابط و استانداردهایی را رعایت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر