خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مرکز استان اصفهان:

کشف مواد مخدر در اصفهان ۴۸ درصد رشد داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۵

مهرماه امسال جیب بری ۳۵ درصد، سرقت احشام ۴۳ درصد، سرقت مغازه ۱۳ درصد، سرقت موتور سیکلت ۴ درصد، کیف قاپی ۱۶ درصد و وسایل داخل خودرو ۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش وقوع روبرو بوده است.

ایلنا - اصفهان: رئیس پلیس مرکز استان اصفهان گفت: با اجرای طرح امنیت محله و انهدام پاتوق‌های توزیع و مصرف مواد مخدر میزان کشفیات مواد افیونی در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ «حسن یاردوستی» با اشاره به اجرای چند مرحله از طرح امنیت محله محور با رویکرد دستگیری معتادین تابلو و پرخطر میزان کشف مواد مخدر افزود: جرایمی چون سرقت داخل خودرو و جیب بری، کیف قاپی و سرقت‌هایی از این قبیل از جمله جرایمی هستند که بیشتر توسط افراد معتاد صورت می‌گیرند و این فرماندهی مصمم است با این معضل به شدت مقابله کند. این مقام مسئول یکی از تاثیرات مثبت این طرح را سیر نزولی سرقت‌های خرد در شهرستان اصفهان عنوان کرد و اعلام کرد: بر اساس آمارهای به دست آمده در مهرماه امسال جیب بری ۳۵ درصد، سرقت احشام ۴۳ درصد، سرقت مغازه ۱۳ درصد، سرقت موتور سیکلت ۴ درصد، کیف قاپی ۱۶ درصد و وسایل داخل خودرو ۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش وقوع روبرو بوده است.

سرهنگ «یاردوستی» در پایان مشارکت‌های مردمی با پلیس را اساس موفقیت کارکنان انتظامی در اجرای مأموریت‌ها دانست و از شهروندان خواست، هر گونه مورد مشکوک را سریع به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز