خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران وبیدگل درگفتگو با ایلنا

حفظ اشتغال موجود و رونق اقتصادی آران و بیدگل نیازمند عزم ملی است

هرچند بخشی از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان آران و بیدگل به خاطر تعطیلات عید سعید فطر می‌باشد ولی یك سری مشكلاتی نیز درارتباط با نوسانات قیمت نرخ ارز و گرانی نخ نیز طبیعتا وجود دارد.

ایلنا – آران و بیدگل: فرماندار شهرستان آران وبیدگل گفت: هرچند بخشی از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان آران و بیدگل به خاطر تعطیلات عید سعید فطر است ولی یك سری مشكلاتی نیز در ارتباط با نوسانات قیمت نرخ ارز و گرانی نخ جود نیز طبیعتا وجود دارد.

« روح الله سلگی » در گفتگو با خبرنگارایلنا در آران و بیدگل با اعلام این مطلب افزود: برای جلوگیری از تعطیلات واحدهای تولیدی و بروز مشكلات موجود در این جلسه قرارشد قرارگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان آران وبیدگل ایجاد شود.

وی با تاكید براینكه چون شهرستان آران و بیدگل بورس اول تولید فرش كشور است لذا یك بخش قرارگاه اقتصاد مقاومتی دربخش صنعت می باشد گفت: همگان اعم از اینجانب به عنوان فرماندار با شخص آقای استاندار و مسئولین استان اصفهان باید بخش صنعت شهرستان آران وبیدگل را به صورت ملی نگاه كنیم.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دیدار خود به اتفاق نماینده مردم كاشان و آران وبیدگل در مجلس و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی این شهرستان با مفتح معاون وزیر صنعت معدن وتجارت خبرداد و گفت: باید همگان در جهت حفظ رونق اقتصادی و اشتغال موجود در شهرستان آران وبیدگل با توجه به تحریم هایی كه دشمنان نظام برعلیه كشورمان بكارگرفته اند تلاش نماییم.

وی ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان آران و بیدگل را راهكار اساسی برای مقابله با تهدیدات دشمنان دربحث تحریم ها دانست و گفت: با توجه به اینكه هنوز نرخ ارز ابلاغ نشده است ولی امیدواریم كه همان قیمت 1200 تومان دربخش صنعت ثابت بماند.

سلگی بر هوشیاری و دقت مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان آران وبیدگل نسبت به نقشه های شوم دشمنان نظام تاكید نمود و گفت: ما وظیفه داریم كه آرامش را برای واحدهای تولیدی شهرستان آران وبیدگل ایجاد نماییم.

بیش از 50 درصد واحدهای تولیدی فرش ماشینی در شهرستان آران وبیدگل طی چند روز گذشته به دلیل افزایش 30 درصدی قیمت مواد اولیه و نوسانات نرخ ارزتعطیل شده است كه اگر تمهیدات جدی دراین زمینه اندیشیده نشود شاهد بیكاری بخش عظیمی از كارگران در این شهرستان خواهیم بود. پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز