خبرگزاری کار ایران

امروز ۱۰۰ فیلم در سینما‌های اصفهان اکران می‌شود

کد خبر : ۱۱۰۱۵

روز سوم جشنواره فیلم کودک و نوجوان در حالی سپری می‌شود که در تالار خورشید فیلم‎های بازگشت به آینده، روز کلاغ‎ها، مسابقه فیلم‎های کوتاه و نیمه بلند پویانمایی ایران، لوته و راز ماه سنگ، آقای مهربان، آندرسن جوان اکران می‌‎شود.

ایلنا - اصفهان: در سومین روز از جشنواره فیلم کودک و نوجوان حدود ۱۰۰ فیلم در سینماهای اصفهان اکران می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، روز سوم جشنواره فیلم کودک و نوجوان در حالی سپری می‌شود که در تالار خورشید فیلم‎های بازگشت به آینده، روز کلاغ‎‌ها، مسابقه فیلم‎های کوتاه و نیمه بلند پویانمایی ایران، لوته و راز ماه سنگ، آقای مهربان، آندرسن جوان اکران می‌‎شود.

در سالن فرشچیان ۱ لیونل، راه‎های جاودانه زیستن، مجموعه فیلم‎های کوتاه و نیمه بلند، آدم آهنی، قبیله من و روئیدن در باد را اکران می‌‎کند.

تالار هنر نیز چند شاخه گل سرخ ماجراهای چنگول و منگول، صداست که می‌‎ماند، دامنه‎های سفید، بوتا، بزرگ مرد کوچک را به نمایش می‌‎گذارد.

کتابخانه مرکزی به ترتیب قلب سیمرغ، نه یک اتفاق ساده، روئیدن در باد، عروسک بازی، بوتا، گوشواره‎های گلی را اکران می‌‎کند.

فیلم‎های سینما ساحل طبق این ترتیب اکران می‌‎شود: مرد ماه، آثار کوتاه پویانمایی، آقای مدیر، عملیات کرکس، شعله در باد و سینما سپاهان، بچه‎های جسور، گوشواره‌های گلی، اولین باران پاییزی، بازگشت به آینده، مروارید، فرزند خوانده را روی پرده می‌‎برد.

سالن سوره نیز لوته و راز ماه سنگ، روزهای سبز، آقای مهربان، مجموعه فیلم‌های کوتاه، نه یک اتفاق ساده، نگین هفت دریا را در برنامه اکران امروز قرار داده است.

سینما قدس۱ سجاده، مجموعه فیلم‎های کوتاه و نیمه بلند ویدویی، بچه‎های زاینده رود، چ‌تر سبز، بچه‎های جسور، گورداله و عمه غولی را اکران می‌‎کند و در سینما قدس ۲، عطر ولایت، قصه‎های دوچرخه من و بابام، روز ملاقات، زندگی پر از شگفتی است،‌ای کاش، مروارید پخش می‌‎شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز