خبرگزاری کار ایران

ذاکر اصفهانی:

اتاق بازرگانی آمارهای خود را در قالب یک نشریه تخصصی ارائه کند

مسوولان دولت، به این جمع بندی رسیده‌اند که برای حل مسایل اقتصادی باید با تشکل‌های اقتصادی از جمله اتاق بازرگانی همکاری نزدیکی داشته باشند.

اصفهان – ایلنا: استاندار اصفهان با اشاره به بروز مشکل در یک واحد تولیدی بزرگ گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای حل این مسایل انجام می‌دهد اما مشکلاتی از این دست پیچیدگی خاص خود را دارد و باید با پیگیری و تمرکز مدیران این واحد، مسوولان و تشکل‌های اقتصادی حل شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا ذاکر اصفهانی در جمع اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، نقش و جایگاه تشکل‌های اقتصادی از جمله اتاق بازرگانی را در جامعه مهم و اثرگذار دانست و اظهار داشت: حضور بخش‌های مختلف جامعه در قالب تشکل‌های فعال می‌تواند رشد و توسعه استان را سرعت بخشد.

وی از پر رنگ‌تر شدن نقش اتاق بازرگانی در فضای اقتصادی استان استقبال کرد و گفت: مسوولان دولت، به این جمع بندی رسیده‌اند که برای حل مسایل اقتصادی باید با تشکل‌های اقتصادی از جمله اتاق بازرگانی همکاری نزدیکی داشته باشند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه انگیزه سرمایه گذاری برای فعالیت در استان باید حفظ شود، ادامه داد: نباید شرایطی حاکم شود که سرمایه گذار احساس ناامنی کند.

وی توانمندی بخش خصوصی اصفهان را از جمله نقاط قوت این استان دانست و گفت: وجود همین ساختار در بخش خصوصی باعث شد در موضوع مرغ آسیب کمتری به جامعه وارد شود.

ذاکر اصفهانی رشد ۴۸ درصدی صادرات در چهار ماهه سال جاری را نشان از توانمندی واحدهای تولیدی در شرایط کنونی عنوان کرد و یادآور شد: حمایت از تولید محور فعالیت‌های استانداری است.

وی از مسوولان اتاق بازرگانی خواست آمارهای اقتصادی خود را در قالب یک نشریه تخصصی ارائه کنند و گفت: اتاق به عنوان یک تشکل تخصصی بیطرف، می‌تواند آمار و اطلاعاتی از وضع موجود ارایه کند همچنین با وجود اصفهان ظرفیت‌های اقتصادی بسیاری در اصفهان به ویژه صنعت گردشگری آن، این تشکل می‌تواند به ظرفیت سنجی بپردازد و استانداری آمادگی ارایه امکانات اولیه برای این موضوع را دارد.

وی از برگزاری جلسات مشترک با اتاق بازرگانی با هدف رفع مسایل واحدهای تولیدی در زمینه‌های مالیاتی، بانکی و غیره استقبال کرد و گفت: برگزاری جلسات کار‌شناسی با حضور مسوولین سازمانهای مربوطه می‌تواند موثر و مفید باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز