خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مرکز استان خبر داد

جمع‌آوری ‌هزار قبضه سلاح سرد در اصفهان

مأموران واحدهای گشت یگان امداد اقدام به پاک‌سازی محل‌های جرم‌خیز و آلوده و اماکن مشکوک به حضور مته‌مان و افراد شرور کرده و در این راستا توانستند تعدادی از افراد شرور و دارنده سلاح‌های سرد را شناسایی و دستگیر کنند.

اصفهان – ایلنا: رئیس پلیس مرکز استان اصفهان از کشف و جمع‌آوری بیش از ‌هزار قبضه سلاح سرد در کلانشهر اصفهان و با اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدعلی بختیاری با اشاره اجرای طرح ضربتی برخورد با دارندگان سلاح سرد از یک ماه گذشته توسط مأموران یگان امداد این فرماندهی گفت: این طرح با هدف کاهش آسیب‌های احتمالی استفاده از سلاح سرد و در راستای اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی استان و درخواست شهروندان، اجرا می‌شود.

به گفته وی، در این طرح مأموران واحدهای گشت یگان امداد اقدام به پاک‌سازی محل‌های جرم‌خیز و آلوده و اماکن مشکوک به حضور و رفت وآمد مته‌مان و افراد شرور، کرده و در این راستا توانستند تعدادی از افراد شرور و دارنده سلاح‌های سرد را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افراد دستگیر شده را دارای پرونده سوابق متعدد شرارت، ایجاد اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه بیش از یک‌هزار قبضه سلاح سرد شامل قمه، چاقوهای نامتعارف، شمشیر، تبر، زنجیر تیغی، چوب و.... کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: این مته‌مان با اقدامات خلافکارانه خود آرامش شهروندان را بر هم زده و سبب اخلال در نظم عمومی شده بودند که با اجرای طرح امنیت محله محور به سزای اعمال خود رسیده و پس از بازداشت برای سیر مراحل قضایی به دادسرا منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز