خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

كشف 600 كیلو مواد مخدر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۴

پلیس اصفهان در یك طرح عملیاتی 600 كیلو گرم مواد مخدر را كشف و 2 قاچاقچی كه قصد داشتند با آتش زدن خودروی حامل مواد مخدر متواری شوند را ناكام گذاشت.

ایلنا: «عبدالرضا آقاخانی» گفت: عوامل یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان حین استقرار و کنترل محورهای مواصلاتی و خاکی استان و در راستای مبارزه با افیونگران و قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه سواری دوو با یک نفر سرنشین که با سرعت زیاد در حرکت بود مشکوک و به وی دستور ایست داده شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: خودروی یاد شده با توجه به وجود علائم هشدار دهنده به دستور ایست ماموران توجهی نکرده و اقدام به فرار می‌کند که سریعا ماموران عملیاتی ویژه را جهت متوقف کردن خودرو به اجرا می‌گذارند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: نهایتا خودرو سواری با تعقیب گریز و مراقبت ماموران متوقف و یکی از سرنشنیان از خودرو پیاده و با آتش زدن خودرو و منهدم کردن آن قصد فرار از دست عوامل انتظامی را داشت که سریعا ماموران وارد عمل شده و موفق به خاموش کردن خودرو می‌شوند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: بلافاصله در اقدامی ضربتی و منسجم هر دو متهم که به صورت پیاده در مسیر صعب العبور در حال فرار بودند دستگیر و در بازرسی از خودروی متوقف شده آنان مقدار ۶۰۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع سوخته تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان اصفهان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهار داشت: اعتیاد یکی از بزرگ‌ترین آسیب‌های اجتماعی است و از آن به عنوان یکی از چهار بحران ومسائل حاد جهانی محسوب می‌شود که دشمنان اسلام قصد دارند در قالب جنگ نرم آن را به کشور‌ها تحمیل و از قدرت و استعداد نهفته و سالم فرد یا افراد که آینده ساز هر مملکتی به شمار می‌روند بکاهد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی در این زمینه بر ناکام گذاشتن عامل یا عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر به موفقیت‌های خوبی رسیده و موفق شده بسیاری از باندهای بزرگ را منهدم و از ورود مواد مخدر به کشور جلوگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز