خبرگزاری کار ایران

معاون امور اجتماعی بهزیستی اصفهان:

باید نگاه خود را معطوف به آموزش كودكان نماییم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۹۵

امروزه باید بیشتر توجه و نگاه خود را معطوف به آموزش کودکان نماییم و از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای آموزش نونهالان و کودکان که آینده کشور در دستان آنان است، استفاده کنیم.

ایلنا: با حضور معاون امور اجتماعی، معاون امور پیشگیری، جمعی از کار‌شناسان اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ریاست اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر و جمعی از مسئولین شهرستان خمینی شهر سه مرکز «مرکز مشاوره و روان‌شناختی تحصیلی دانشگاه آزاد خمینی شهر، مهد کودک رویای شیرین، انجمن همیاران چ‌تر سبز مهربانی امید» افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ابتدای این روز مهد کودک رویای شیرین، با حضور صادقی، معاون امور اجتماعی بهزیستی اصفهان و معاون فرماندار شهرستان خمینی شهر قیچی خورد.

وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح مرکز فوق، به اهمیت تربیت و آموزش صحیح در جامعه اشاره کرد و گفت: شاخص‌های توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای در بخش آموزش آن جامعه قرار دارد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی اصفهان افزود: امروزه باید بیشتر توجه و نگاه خود را معطوف به آموزش کودکان نماییم و از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای آموزش نونهالان و کودکان که آینده کشور در دستان آنان است، استفاده کنیم.

در ادامه این روز مرکز مشاوره و روان‌شناختی تحصیلی دانشگاه آزاد خمینی شهر واقع در کتابخانه امام صادق (ع) با حضور اکثریت مسئولین شهرستان خمینی شهر اعم از امام جمعه، اعضای شورای شهر، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه آزاد خمینی شهر، فرماندار و.... افتتاح شد.

در این مراسم فرشاد، معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان نیزضمن قدردانی از حضور ارزشمند مسئولین استانی و شهرستانی هدف از تأسیس این مرکز را، مشاوره و ارائه خدمات روان‌شناختی، پاسخ به نیازهای مشاوره‌ای و روان‌شناختی در زمینه‌های فردی، خانوادگی، ازدواج، تحصیلی، گروهی و اجتماعی به منظور ارتقاء سطح سلامت روان جامعه عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد خدمات این مرکز بتواند راهی جهت پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی در شهرستان باشد.

وی افتتاح مرکز مشاوره را گامی موثر در راه ارتقاء فرهنگ مشاوره بین خانواده‌ها دانست.

آخرین افتتاحیه در این روز انجمن همیاران چتر سبز مهربانی امید بود که با اعتباری بالغ ۱۵۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

گفتنی است مرکز مشاوره وروان‌شناختی تحصیلی دانشگاه آزاد خمینی شهر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و مهد کودک رویای شیرین به نمایندگی از ۶ مهد کودک شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز