خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

اگر كارهای رنگ و بوی خدایی داشته باشد ثمرات بهتری خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۴۹

عباس حاج رسولی‌ها در آخرین جلسه علنی اعضای شورای سوم شهر اصفهان از اعضای این شورا كه طی مدت ۶ سال و ۵ ماه فعالیت گسترده ای داشته اند تشکر و قدردانی کرد.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آخرین جلسه علنی اعضای شورای سوم شهر اصفهان ضمن تشکر از اعضای شورا که طی مدت ۶ سال و ۵ ماه فعالیت گسترده‌ای داشته‌اند گفت: با توجه به آماری که ارائه شد اعضای شورای سوم حضور گسترده‌ای در مباحث داشته و مسائل شهری را در ابعاد مختلف بررسی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس حاج رسولی‌ها در جمع مسئولان شهری و استانی عملکرد شورای سوم شهر اصفهان را ارائه کرد و افزود اعضای این شورا طی این۶سال بدون هیچ اختلافی همکاری خوبی با یکدیگر داشته‌اند این در حالی است که برخی از شوراهای شهر‌ها دراین دوره به دلیل اختلافات منحل شده‌اند.
وی تصریح کرد: در ابتدای شورای سوم به خدمت آیت الله مظاهری رسیدیم ایشان عنوان کردند اعضای شورای شهر ۱۱ نفر نیست بلکه شهردار عضو ۱۲ و خود بنده عضو ۱۳ بوده و آمادگی لازم برای هرگونه همکاری را اعلام می‌کنم.

حاج رسولی‌ها با اشاره به هماهنگی و برنامه محور بودن مدیریت شهری اصفهان عنوان کرد: برای تدوین بودجه سال جاری ابتدا شورای شهر منشور بودجه‌ای را تدوین و به شهرداری ارائه نمود و شهرداری براساس آن بودجه یک میلیارد ۴۱۴ میلیون تومانی شهرداری را تدوین نمود که براساس نظر اعضای شورای شهر این بودجه به یک میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان افزایش یافت.
وی اذعان داشت: دولت جدید در راستای اصلاح رابطه دولت و مجلس باید اقداماتی را انجام دهد، این در حالی است که بر اساس قانون اساسی تصمیم گیری با مجلس و شورا بوده و دولت و شهرداری وظیفه اجرا را بر عهده دارند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: عملکرد شورای شهر اصفهان بی‌سابقه است، به طوریکه در انتخابات شورای چهارم ۸ نفر از اعضای شورای سوم به شورای بعدی راه یافته و شاکله شورای سوم به شورای چهارم انتقال یافت.

وی با تاکید بر اینکه اگر کارهای رنگ و بوی خدایی داشته باشد ثمرات بهتری خواهد داشت گفت: در حال حاضر شهرداری اصفهان دارای ۲۰۰ مدیر است. لذا لازم است از همه آن‌هایی که طی این سال‌ها درشهراصفهان تلاش کرده انداز شهردار اصفهان تا رفتگران شهر تشکر و قدردانی نمود.

حاج رسولی‌ها با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است اظهار داشت: در اوایل انقلاب ستادی در این زمینه در استانداری تشکیل شد و افراد جویای کار به نهادهای دیگر معرفی می‌شدند لذا لازم است در این زمینه تدابیر لازم اتخاذ شود.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم به خاطر پروژه‌هایی که شورای شهر تصویب کرده مشغول به کار هستند که بهره وری بالایی داشته است.

وی با بیان اینکه اصفهان در صنعت توریسم موفق نبوده است ادامه داد: صنعت توریسم و گردشگری اصفهان نیازبه توجه دارد این در حالی است که ورود هر توریست به اصفهان یک اشتغال ایجاد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز