خبرگزاری کار ایران

شهردار عنبران خبر داد:

ساماندهی رودخانه ده رود عنبران

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۷۶

رودخانه ده رود عنبران سالیان سال است که ساماندهی نشده اما به همت شهرداری این شهر در آینده نزدیک ساماندهی خواهد شد.

ایلنا-نمین: رودخانه ده رود عنبران سالیان سال است که ساماندهی نشده اما به همت شهرداری این شهر در آینده نزدیک ساماندهی خواهد شد.
شهردار عنبران گفت: ساماندهی رودخانه ده رود را در برنامه گذاشته ایم که در آینده عملیات اجرایی آن را انجام خواهیم داد اخیرا بازدیدی که از این رودخانه با حضور رییس امور آب شهرستان نمین و رییس شورای شهر عنبران صورت گرفت مقرر شد ساماندهی آن را بزودی آغازشود.
به گزارشخبرنگار ایلنا علی قلی پور با بیان اینکه ساماندهی رودخانه ده رود در این شهر خواسته اصلی مردم است تصریح کرد:این رودخانه هم اکنون در مواقع بارندگی برای مردم مشکل ایجاد می کند و در مواقع سیل هم خیلی خطرناک است البته دراین رودخانه شاهد اقدامات غیر کارشناسی هستیم بطوریکه لوله گاز.کابل برق از داخل این رود خانه رد می شود که باید مسئولین ذی ربط هر چه سریعتر به اصلاح آن اقدام کنند تا درزمان ساماندهی مشکلی برای ما ایجاد نشود.
شهردار عنبران از تصویب نهایی طرح جامع تفصیلی خبرداد وگفت:این طرح با همت استاندار ومعاون عمرانی استاندار بصورت نهایی تصویب شد که از این به بعد تمام اقدامات براساس نقشه انجام خواهد شد.
قلی پور با اشاره به اختصاص 158 میلیون تومان از اعتبارات استانی برای آسفالت تصریح کرد:برای آسفالت خیابانهای شهر مبلغ 158 میلیون تومان اختصاص داده شده که از سال آینده عملیات اسفالت فاز دوم خیابان شهدا وخیابان پروین اعتصامی اجرایی خواهد شد.
وی درخصوص فعالیت جایگاه CNG وبرطرف شدن نواقصات این جایگاه گفت:این جایگاه با مشکل نوسانات برق مواجه بود که با حمایت وپیگیریهای فرماندار،بخشدار واعضای شورای شهر برطرف شد که جا دارد از این بابت از فرماندار وبخشدار واعضای شورای شهر تشکر کنم.
شهردار عنبران توجه جدی به شهرهای کوچک را یادآور شد وگفت:از اینکه معاون عمرانی استاندار توجه خود را معطوف به شهرهای کوچک کرده وبا رعایت توازن منطقه وعدم تمرکز به شهرهای بزرگ، شهرهای کوچک را یاری نموده است تشکر می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز