خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

121 برنامه ورزشی در دهه فجر اجرا می‌شود

کد خبر : ۳۷۰۳۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری 121 برنامه متنوع ورزشی و متناسب با حال و هوای جوانان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

ایلنا-اردبیل: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: ما با همکاری دستگاه‌های مختلف استان و در قالب کمیته ورزش و جوانان سعی داریم برنامه‌های مختلفی را به میمنت ایام پیروزی انقلاب برگزار کنیم که 56 برنامه ورزشی روستایی و 54 برنامه ورزشی شهری به همین مناسبت برگزار خواهد شد.
به گزارش ایلنا احد پازاج عنوان کرد: در بخش جوانان نیز 11 برنامه برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده و دو برنامه افتتاحی را نیز شامل سالن ورزشی لرد و شال در خلخال شاهد خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در اردبیل،‌ غبار‌روبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات شمشیر‌بازی، مسابقات ورزشی بین آموزشگاه‌ها و کلاس‌های درس مدارس، مسابقات شطرنج، ووشو و آغاز مسابقات فوتسال لیگ استان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.
پازاج یادآور شد: در بخش روستایی نیز مسابقات مختلفی برای بانوان برگزار می‌شود که در 15 روستای این استان مسابقات طناب‌زنی برای بانوان و همچنین هفت‌سنگ برای این قشر برگزار خواهد شد.
این مسئول ابراز داشت: در کنار برنامه‌های متنوع ورزشی به میمنت دهه فجر کارگاه نجوم و همچنین نمایشگاه دستاوردهای علمی انقلاب ویژه جوانان برگزار خواهد شد و گفتمان‌های سیاسی، حلقه‌های جوانان، جلسات بصیرت‌افزایی با موضوعات مختلف نیز به همین مناسبت برگزار خواهد شد.
رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان در ادامه از برگزاری دهمین جشنواره شعر و داستان جوان و نوجوان در اردبیل به میمنت این ایام خبر داد.
معاون فرهنگی سپاه و بسیج استان اردبیل نیز در این جلسه از برگزاری بیش از 10 هزار برنامه به همت بسیجیان رده‌های مقاومت در گرامیداشت دهه فجر خبر داد و گفت:‌ در این ایام بیش از یک هزار رده مقاومت بسیج برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند که عمده‌ترین آن مربوط به نشست‌های روشنگری و معرفت‌افزایی و همچنین بصیرتی جوانان و نوجوانان است.
غلامعلی دهقان اظهار داشت: بیشترین تاکید ما در ایام دهه فجر ارتقای آگاهی و هوشیاری نسل سوم و چهارم انقلاب است چرا که امروز دشمن بیشترین تمرکز خود را بر روی برنامه‌های ضد فرهنگی علیه جوانان گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز