خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سرعین:

جشنواره زمستانی سرعین از 6 بهمن بر گزار می‌ِشود

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۲۶

جشنواره زمستانی گردشگری سرعین از ششم بهمن تا 20اسفند برگزار می شود.در حالی که اعلام شده هزینه های این جشنواره را میراث فرهنگی و گردشگری،شهرداری سرعین فرمانداری و امورآب و بخش خصوصی تامین خواهند نمود، امور آب می گوید هیچ اطلاعی از آن ندارد.

ایلنا-اردبیل: فرماندار شهرستان سرعین گفت: جشنواره زمستانی گردشگری سرعین از ششم بهمن تا 20اسفند برگزار می شود.
به گزارش ایلنا از اردبیل، علی واحد در جلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی استان اردبیل که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: 13 جلسه هماهنگی با مسئولان میراث فرهنگی و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان برگزار شده و آیین افتتاحیه آن ششم بهمن‌ماه برگزار می شود.
وی از آماده بودن زیر‌ساخت‌های برگزاری این جشنواره در شهر سرعین خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تامین هزینه‌ها میراث فرهنگی 50 میلیون تومان و امور آب و مسئولان آب‌گرم‌های شهرستان سرعین نیز قرار است 80 میلیون تومان با ارائه تخفیف‌های مختلف به برگزاری این جشنواره کمک کنند؛ به طوری که یک سوم هزینه‌ها نیز توسط بخش خصوصی و شهرداری سرعین تامین و تزریق خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز در این جلسه با رد این ادعا که جلسه‌ای با حضور آنها برگزار شده و قرار است 80 میلیون تومان تامین هزینه از طرف امور آب هزینه شود، اظهار داشت: ما تاکنون در جریان برگزاری این جشنواره نبودیم و نمی‌توانیم مبلغ مورد نظر را نیز تامین کنیم.
داود نجفیان تصریح کرد: ما تنها با ارائه تخفیف در آب‌گرم‌ها می‌توانیم در برگزاری این جشنواره یاریگر مجموعه میراث فرهنگی و مسئولان شهرستان سرعین باشیم.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: 110 میلیون تومان برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما به ویژه شبکه سوم اعتبار هزینه می‌کنیم تا در بهترین فرصت 20 دقیقه تا نیم ساعت برنامه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی در خصوص این جشنواره از طریق این شبکه پر‌مخاطب به سمع و نظر مردم برسد.
یحیی نقی‌زاده با اشاره به اینکه قرار است یک سوم هزینه‌ها را میراث فرهنگی، یک سوم را بخش خصوصی و شهرداری سرعین و یک سوم مابقی را نیز امور آب استان پرداخت کند، افزود: در این زمینه توافق نهایی صورت گرفته و ما از ششم بهمن‌ماه تا 20 اسفند‌ماه جشنواره زمستانی گردشگری سرعین را برگزار می‌کنیم.
وی به آماده بودن پیست اسکی آلوارس و رفع مشکلات احتمالی آن اشاره کرد و یادآور شد: در این جشنواره قرار است هنرمندان ملی و استانی در بخش‌ها و آیتم‌های مختلف برنامه‌های مخاطب‌پسند همراه با حال و هوای شاد و مفرح را برگزار کنند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: ششم بهمن‌ماه آیین افتتاحیه با حضور استاندار اردبیل و دیگر مسئولان برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم در همین ایام بیش از یک میلیون مسافر داخلی و خارجی وارد شهر سرعین شده و از مزایای این جشنواره بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز