خبرگزاری کار ایران

در دبیرستان دخترانه رحمانی؛

نمایشگاه مقالات و پژوهش‌های دانش آموزان مراغه افتتاح شد

کد خبر : ۴۹۰۰۸

این نمایشگاه به منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان به تحقیق، پژوهش و ایجاد جو فعال در زمینه دست سازه‌های آموزشی با هماهنگی کامل دبیران، دانش آموزان از طریق همفکری با سرگروههای درسی برپا شده است.

ایلنا- مراغه: طی مراسمی نمایشگاه مقالات، پژوهش‌ها و دست سازه‌های دانش آموزان دبیرستان دخترانه رحمانی افتتاح شد.

به گزلرش ایلنا، این نمایشگاه با تلاش جمعی از معلمان و دانش آموزان دبیرستان دخترانه رحمانی در راستای بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری با استفاده از روش‌های فعال تدریس، ارتقای صلاحیتهای حرفه‌ای دبیران از طریق فعالسازی گروه‌های درسی، شورای دبیران، تربیت دانش آموزان صالح، بصیر، توانمند و توانمند سازی دانش آموزان با مشارکت دادن آن‌ها در اداره مدرسه برگزار شده است.

مدیر دبیرستان دخترانه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان به تحقیق، پژوهش و ایجاد جو فعال در زمینه دست سازه‌های آموزشی با هماهنگی کامل دبیران، دانش آموزان از طریق همفکری با سرگروههای درسی برپا شده است.

محسنی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت دو هفته در دبیرستان رحمانی برای بازدید علاقمندان دایر شده است افزود: از جمله آثار این نمایشگاه در بخش شیمی و فیزیک می‌توان به آزمایش کوه آتش فشان، ساختار مولکول صابون، ساختار گرافیت، دستگاه تقطیر جز به جز، تجزیه آب اکسیژن، گلوله‌های متحرک، ترتیب پر شدن زیر لایه‌ها، گرما سنج لیوانی و در بخش تحقیق و مقالات به فرهنگ عاشورا، حجاب، اعتیاد، بهداشت روانی و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

همزمان با افتتاح این نمایشگاه، کتابخانه الکترونیکی دبیرستان رحمانی نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

در آیین افتتاح این نمایشگاه پورصادق معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه، حسین‌نژاد معاون آموزشی آموزش و پرورش مراغه نیز حضور داشتتند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز