خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی:

۱۹۴ ایستگاه صدور کارت هوشمند ملی در آذربایجان‌شرقی فعال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۰۳

روند صدور کارت هوشمند ملی برای عموم مردم، از نیمه دوم سال جاری با اعلام سازمان ثبت احوال کشور آغاز خواهد شد.

ایلنا: مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی از برنامه‌ریزی این اداره کل ثبت احوال استان برای استقرار ۱۹۴ ایستگاه صدور کارت هوشمند ملی در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی جعفری آذر در آیین افتتاح طرح آرشیو الکترونیکی اسناد هویت ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: روند صدور کارت هوشمند ملی برای عموم مردم، از نیمه دوم سال جاری با اعلام سازمان ثبت احوال کشور آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه کارت هوشمند ملی کلید ورود شهروندان ایرانی به دولت الکترونیک است، افزود: جلوگیری از هرگونه تخلفات در دستگاه‌های اجرایی، تعریف امضای دیجیتال و ارایه تمامی خدمات دولتی از مزایای این کارت است.
جعفری آذر با اعلام اینکه صدور کارت هوشمند ملی در سه مرحله صورت می‌گیرد، افزود: پس از انتشار فراخوان، مردم می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان یا دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت نسبت به پیش‌ثبت‌نام اینترنتی اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.
وی افزود: در مرحله دوم، عکس و اثر انگشت مراجعان ثبت و کارت هوشمند، چاپ خواهد شد و در مرحله سوم نیز پس از تایید اثر انگشت و فعال‌سازی کارت، کارت هوشمند ملی به صاحب آن تحویل داده خواهد شد.
طرح آرشیو الکترونیکی اسناد هویت ثبت احوال آذربایجان شرقی به عنوان زیرساخت صدور کارت هوشمند ملی امروز افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز