خبرگزاری کار ایران

با اجرای ۲۴ متری فرشته جنوبی؛

بارنج تبریز از بن‌بست ارتباطی خارج شد

کد خبر : ۹۹۷۹۴

از این پس امورات مربوط به تردد و رفت و آمد خودرو‌ها و وسایط نقلیه محله بارنج به سهولت انجام خواهد گرفت.

ایلنا: با افتتاح خیابان ۲۴ متری فرشته جنوبی توسط شهرداری منطقه پنج تبریز، محله بارنج از بن‌بست ارتباطی خارج شد.
به گزارش ایلنا، شهردار منطقه پنج تبریز گفت: با اجرای این مسیرگشایی، محله بارنج که پیش از این امکان دسترسی اهالی و ساکنان آن به مسیرهایی چون باغمیشه، رشدیه، فرشته و دیگر محلات اطراف فراهم نبود از بن‌بست خارج شد و از این پس امورات مربوط به تردد و رفت و آمد خودرو‌ها و وسایط نقلیه به سهولت انجام خواهد گرفت.
یعقوب هوشیار افزود: ۲۴ متری فرشته جنوبی حد فاصل مجموعه رفاهی تفریحی هتل لاله و محله بارنج طراحی و اجرا گردیده و برای احداث آن ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
به گفته شهردار منطقه پنج تبریز با احداث ۲۴ متری فرشته جنوبی امکان دسترسی این منطقه به ۱۸ متری جماران و اتوبان پاسداران و کسایی نیز فراهم شد.
هوشیار همچنین از بهره‌برداری معابر و طرح آماده‌سازی سنگ‌شهر همزمان با این طرح نیز خبر داد و افزود: سنگ‌شهر تبریز با هدف تجمیع و انتقال سنگ‌فروشی‌های موجود در ورودی شرقی شهر و در جاده تبریز زنجان به وسعت ۴۰ هکتار احداث شده و برای اجرای مسیر‌ها و معابر این شهرک ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز