خبرگزاری کار ایران

از مدال آور بازی‌های آسیایی نوجوانان – نانجینگ در تبریز تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۲

خدا را شکر در دو رشته توانستم ۲ مدال بیاورم، در دوی ۱۵۰۰ متر نقره گرفتم و در دوی ۸۰۰ متر مدال برنز، البته می‌توانستم مدال خوشرنگ‌تری بگیرم ولی نشد.

ایلنا: عطا اسدی دونده آذربایجان‌شرقی و دارنده مدال نقره و برنز بازی‌های آسیایی نوجوانان - نانجینگ در بدو ورود به استان در دفتر سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی حضور یافت و مدیر کل ورزش و جوانان از وی تجلیل کرد.
به گزارش ایلنا عطا اسدی دونده آذربایجان‌شرقی در ماده‌های ۱۵۰۰ و ۸۰۰ متر بازی‌های نوجوانان آسیا موفق به کسب مدال نقره و برنز این رقابت‌ها شد.
سید محمد شروین اسبقیان در این دیدار گفت: کسب این موفقیت برای این ورزشکار در این سطح از رقابت‌ها نوید حضور چهره جدیدی در دوومیدانی استان در دوهای نیمه استقامت می‌دهد.
وی افزود: توجه به ورزش پایه دوومیدانی و استعدادیابی و شناسایی چهره‌های جدید در تمامی رشته و سرمایه گذاری بر این چهره‌ها اثرات خود را در رقابتهای مهم آسیایی و حتی جهانی نشان داده و پس از موفقیت‌های یونس سرمستی و مصطفی قیاسی در کشتی جوانان جهان اینبار در دوومیدانی آذربایجانشرقی چهره جدید ار در دوهای نیمه استقامت به ورزش کشور معرفی کرده است.
عطا اسدی نماینده ایران در اولین رقابت خود در ماده ۸۰۰ متر بازی‌های نوجوانان آسیا موفق به کسب مدال برنز شد.
اسدی در فینال این ماده با طی کردن مسیر ۸۰۰ متر در مدت زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۷۳ صدم ثانیه ضمن قرار گرفتن در جایگاه سوم به مدال برنز رسید.
وی در ماده ۱۵۰۰ متر مدال نقره دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان را به دست آورد.
اسدی در فینال دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین با رکورد ۴ دقیقه و ۵ ثانیه و ۹ صدم ثانیه پس از دونده چینی دوم و صاحب مدال نقره مسابقات شد.
اسدی در دور مقدماتی با رکورد ۴ دقیقه و ٢۴ ثانیه در رده نخست قرار گرفته بود.
عطا اسدی در دیدار با اسبقیان که معاون توسعه منابع انسانی و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و مربیان وی حضور داشتند گفت: خدا را شکر در دو رشته توانستم ۲ مدال بیاورم. در دوی ۱۵۰۰ متر نقره گرفتم و در دوی ۸۰۰ متر مدال برنز. البته می‌توانستم مدال خوشرنگ تری بگیرم ولی نشد.
وی افزود: امیدوارم بتوانم در مسابقات بعدی زحمات پدر و مادر و مربیان خود را جبران کنم. از همه تشکر می‌کنم که برای من زحمت کشیدند تا اینجا برسم. واقعا مسابقات سطح عالی داشت. همه تیم‌ها با آمادگی کاملی آمده بودند تا طلا بگیرند. با یاری خدا و دعای مردم توانستم قطره‌ای از زحمات کسانی که برای من زحمت کشیدند را جبران کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز