خبرگزاری کار ایران

رییس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان‌شرقی:

برنامه‌های مشاوره‌ای هیات پزشکی ورزشی آذربایجان‌شرقی دایر شد

کد خبر : ۹۹۴۸۲

این برنامه‌های مشاوره‌ای در بخش‌های روان‌شناسی، تغذیه ورزشی و ماساژ ورزشی ارایه می‌شود.

ایلنا: رییس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه‌های مشاوره‌ای هیات پزشکی ورزشی آذربایجان‌شرقی در بخش‌های روان‌شناسی، تغذیه ورزشی و ماساژ ورزشی دایر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی هادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر معاینات ورزشی ورزشکاران و قهرمانان در سطوح مختلف و انجام تست‌های ورزشی و بررسی مصدومیت‌ها و فیزیوتراپی، مرکز مشاوره‌ای هیات پزشکی ورزشی آذربایجان‌شرقی در بخش‌های روان‌شناسی، تغذیه ورزشی و ماساژ ورزشی آماده ارائه خدمات به ورزشکاران استان است.
وی افزود: برنامه مشاوره روان‌شناسی با حضور ناصر ژرفی و صالح مهدی‌زاده روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ برگزار خواهد شد.
هادی تصریح کرد: در بخش مشاوره تغذیه سوانا دانغانیان، هادی شاهی، توحید روزی طلب، حبیب حسین‌پور و فراز مصلحی فر و در بخش ماساژ ورزشی بهناز مصلحی فر و حسین شوقی فر و حسین نصرتی آماده ارائه خدمات تغذیه و ماساژ ورزشی به ورزشکاران سازمان یافته هستند.
دفتر هیات پزشکی ورزشی آذربایجانشرقی در استادیوم تختی تبریز آماده ارائه این خدمات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز