خبرگزاری کار ایران

کسب مقام دوم امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست گاز توسط شرکت گاز آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۴۷

اندازه گیری و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار، بازدید‌ها و کنترل‌های بهداشتی، نمونه برداری و کنترل آب آشامیدنی، نظارت بر عملیات‌های کار گرم، انجام و بوسنجی‌های گاز، افزایش فضای سبز، اندازه گیری آلاینده‌های زیست محیطی، نظارت بر پروژه‌های در دست اجرای شرکت، رعایت دستورالعمل‌ها و اصول HSE توسط پیمانکاران و نظارتهای مستمر بر اجرای این دستورالعمل‌ها از اقدامات این شرکت در نیل به اهداف نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست بوده است.

ایلنا: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مقام دوم امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست گاز را در بین شرکت‌های گاز استانی کشور کسب نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس امور HSE شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: در راستای تحکیم و استقرار نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست و با هدف ایجاد رقابت، HSE شرکت ملی گاز ایران هر سال اقدام به ارزیابی عملکرد واحدهای HSE شرکت‌های تابعه می‌نماید که بر این اساس شرکت گاز استان آذربایجان شرقی موفق به احراز رتبه دوم در بین شرکت‌های گاز استانی در این سنجش شده است.

خسرو آریان‌پور ضمن تبریک این موفقیت و دستاورد مهم ادامه داد: بدون شک حمایت‌های مدیریت عالی سازمان در استقرار نظام‌های مدیریتی و همکاری شایسته و حضور همگانی کارکنان در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های امور HSE از جمله رعایت اصول ایمنی در انجام کار‌ها، مشارکت در معاینات دوره‌ای، سمینار‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با HSE، توجه به اصول محیط زیست و مشارکت در مانور‌ها و رزمایش‌ها، از عمده دلایل کسب این موفقیت بوده است.

وی در توضیح اقدامات شاخص حوزه HES شرکت گاز استان اظهار داشت: اندازه گیری و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار، بازدید‌ها و کنترل‌های بهداشتی، نمونه برداری و کنترل آب آشامیدنی، نظارت بر عملیات‌های کار گرم، انجام و بوسنجی‌های گاز، افزایش فضای سبز، اندازه گیری آلاینده‌های زیست محیطی، نظارت بر پروژه‌های در دست اجرای شرکت، رعایت دستورالعمل‌ها و اصول HSE توسط پیمانکاران و نظارتهای مستمر بر اجرای این دستورالعمل‌ها از اقدامات این شرکت در نیل به اهداف نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست بوده است.

آریانپور با اشاره به رشد چشمگیر فعالیت‌های امور HSE تصریح کرد: مقایسه آمار فعالیت‌های اجرایی سال ۹۱ در مقایسه با سال ۹۰ حاکی از رشد ۱۵. ۸۴ درصدی در بخش بهداشت، ۲۱. ۸۲ درصدی در بخش ایمنی، ۲۰. ۲۱ درصدی در بخش محیط زیست و ۱۶. ۶۶ درصدی در بخش آموزش بوده که این مهم با عنایت خداوند و مشارکت فعال تک تک همکاران صورت پذیرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز