خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه بین مركز آموزش فنی و حرفه‌ای هریس و موسسه قرآنی فرقان

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۳۸

این تفاهم نامه در راستای كیفیت بخشی سطح دانش فنی و حرفه ای جامعه و ایجاد و ارتقاء توانمندیهای فنی و حرفه ای اقشار محروم و آسیب پذیر و بهره مندی هرچه بیشتر آنان از فرصتهای آموزشی و افزایش دسترسی به فرصتهای شغلی منعقد شده است.

ایلنا: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای هریس و موسسه قرآنی فرقان تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

به گزارش ایلنا این تفاهم نامه در راستای کیفیت بخشی سطح دانش فنی و حرفه‌ای جامعه و ایجاد و ارتقاء توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای اقشار محروم و آسیب پذیر و بهره‌مندی هرچه بیشتر آنان از فرصتهای آموزشی و افزایش دسترسی به فرصتهای شغلی بین محمدرضا شیرین آبادی به نمایندگی از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای هریس و حسین میرزایی تبار مدیر عامل موسسه قرانی فرقان هریس منعقد شده است.

بر اساس این گزارش برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی مورد نیاز، متناسب بابازار کار و اعلام شده از سوی موسسه قرآنی فرقان، معرفی مربی از سوی موسسه قرآنی فرقان و تقبل هزینه تدریس از سوی موسسه قرآنی فرقان، برگزاری آزمون‌های پایان دوره کارآموزان و صدور گواهی نامه بر اساس ضوابط و مقررات سازمان از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان هریس از جمله اهم مفاد این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

در راستای همین تفاهم نامه همکاری قرآنی از طرف مدیر عامل موسسه قرانی فرقان برای کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قران به مدت ۴۶ ساعت دایر گردیده و در پایان دوره برای قبول شدگان آزمون کتبی و شفاهی گواهی نامه پایان دوره صادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز