خبرگزاری کار ایران

رییس هیات والیبال آذربایجان‌شرقی:

قهرمانی تیم والیبال امید آذربایجان‌شرقی حاصل سرمایه‌گذاری در رده‌های پایین بود

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۳۷

تیم آذربایجان شرقی دیروز با اقتدار کامل و بدون شکست و برای دومین بار در 3 سال اخیر قهرمان والیبال امیدهای دسته یک کشور شد.

ایلنا: رییس هیات والیبال آذربایجان‌شرقی گفت: قهرمانی تیم والیبال امید استان در رقابت‌های قهرمانی کشور حاصل استعدادیابی و سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایین بود.

به گزارش ایلنا فرج الله فرج الهی که پس از قهرمانی تیم والیبال امید سخن می‌گفت با تبریک به کادر فنی، بازیکنان و خانواده قهرمانان افزود: این قهرمانی برای دومین بار در ۳ سال اخیر در حالی بدست آمده و با این قهرمانی در سال ۹۲ سال پررونق و پرفروغی را برای ورزش استان و خصوصا والیبال خواهد بود و با حمایت مسئولین امید است تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ بر‌تر والیبال و تیمهای جوانان و نوجوانان بانوان موفقیتهای والیبال استان را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: قهرمانان تیم والیبال امید آذربایجانشرقی از رده سنی نوجوانان در کنار هم در حال تمرین هستند و این قهرمانان در کلاسهای آموزشی تابستانی شناسایی و استعدادیابی شده و در این مدت با مربیان طراز اول استان تمرین کرده و به زودی این بازیکنان با حمایت هیات والیبال استان در تیمهای لیگی درخشش خود را ادامه خواهند داد.

رقابت‌های والیبال امیدهای دسته یک کشور در تبریز با قهرمانی آذربایجان شرقی به پایان رسید تا تیم آذربایجان‌شرقی برای دومین بار در ۳ سال اخیر به مقام قهرمانی رسید.

در این رقابت‌ها که با حضور هفت تیم در سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار شد، تیم آذربایجان شرقی در دیدار پایانی با نتیجه سه بر صفر توابع تهران را شکست داد و برسکوی قهرمانی ایستاد.
در این دیدار تیم میزبان با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ توابع تهران را شکست داد.

تیم آذربایجانشرقی در دور مقدماتی نیز موفق شده بود ۳ بر ۲ تیم تهران را نیز شکست دهد.
آذربایجانشرقی در سال ۹۰ در کرمانشاه برای اولین بار قهرمان شد، در سال ۹۱ در تبریز به مقام سومی رسید و در سال ۹۲ به مقام قهرمانی لیگ دسته یک امیدهای کشور دست یافت.

در دیدار رده بندی نیز تیم گلستان با حساب سه بر یک و با نتایج ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ خراسان رضوی را برد و به عنوان سوم این رقابت‌ها دست یافت.

تیم‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، توابع تهران، خراسان رضوی، بوشهر و قم در این رقابت‌ها حضور داشتند.

تیم‌های اصفهان، یزد و همدان در آخرین لحظات از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز