خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت تئا‌تر آذربایجان‌شرقی:

تئا‌تر منطبق بر خواست مخاطب ماندگار و تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۹

هنرمند تئا‌تر زمانی موفق خواهد بود که بتواند زبان گویای مخاطب بوده و نیازهای او را پاسخ دهد.

ایلنا: پیشکسوت تئا‌تر آذربایجان‌شرقی گفت: تاثیرگذاری و ماندگاری هنر نمایش مرهون انطباق آن بر خواست و نیاز مخاطبان است.
به گزارش ایلنا خسرو پایاب با بیان اینکه هنر پیوندی ناگسستنی با اجتماع و مسائل و مشکلات پیرامون آن دارد افزود: هنرمند تئا‌تر زمانی موفق خواهد بود که بتواند زبان گویای مخاطب بوده و نیازهای او را پاسخ دهد.
وی با اشاره به اینکه شناخت نیاز مخاطب می‌تواند بستری برای نمایشنامه‌نویسی بر اساس علایق و خواسته‌های وی باشد، اظهار کرد: مخاطب زمانی که تئا‌تر را همراه با خواسته‌ةای خود ببیند به تماشای آن راغب می‌شود.
وی با اشاره به لزوم حمایت از هنرمندان این عرصه، ‌تاکید کرد: تئاتری پویا و فعال خواهد بود که هنرمندان آن از وضعیت معیشتی مطلوبی برخوردار باشند.
پایاب همچنین آموزش هنرمندان جوان و ایجاد پل ارتباطی با پیشکسوتان به منظور کسب تجربیات آن‌ها را لازمهٔ ارتقای هنر تئا‌تر عنوان کرد.
وی تاکید کرد: هنرمندان نباید به کارهای جشنواره‌ای اکتفا کنند بلکه تعالی تئا‌تر در تولید مستمر و پیوسته است.
گفتنی است بیست و پنجمین جشنواره استانی تئا‌تر سی‌ام مرداد تا یکم شهریورماه جاری در تبریز برگزار ‌شد.
همزمان با آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره‌ تئا‌تر آذربایجان‌شرقی از خسرو پایاب هنرمند پیشکسوت تئا‌تر استان قدردانی و از تندیس این هنرمند رونمایی و همچنین سالن تئاترشهر نیز به نام وی نامگذاری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز