خبرگزاری کار ایران

دعوت 4 والیبالیست آذربایجان‌شرقی به اردوی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان و جوانان

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۰

پویا قنبری و بابک موسوی در رده نوجوانان و مهران نوری و ابراهیم محمدی در رده جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

ایلنا: ۴ والیبالیست آذربایجان‌شرقی در پایان رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور به اردوی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان و جوانان دعوت شدند.
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور با معرفی تیم‌های بر‌تر و کشف استعدادهای جدید در این رشته ورزشی در بندرانزلی به پایان رسید.
۴ تیم از آذربایجان شرقی در این رقابت‌ها حضور داشتند که تیم بانک تجارت بهترین عملکرد را داشت و در به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد ولی در این مرحله حذف شد.
در پایان این رقابت‌ها پویا قنبری و بابک موسوی در رده نوجوانان و مهران نوری و ابراهیم محمدی در رده جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان و دومین دوره جوانان کشور بعد از سه روز مبارزه تیم‌های شرکت کننده (۲۸ تیم جوانان و ۲۴ تیم نوجوانان) با معرفی تیم‌های بر‌تر به پایان رسید.
در گروه سنی نوجوانان تیم‌های گلستانی عملکرد به مراتب بهتری نسبت به استان‌های دیگر داشتند به گونه‌ای که دو تیم کانون والیبال بامپوش گنبد (اسماعیل مسافر و محمد ایران‌نژاد)، سام چوب گنبد (طا‌ها ایگدری، فرشاد خاکپور) این استان در دیدار نهایی به مصاف یکدیگر رفتند.
در دیدار نهایی گروه سنی نوجوانان تیم بامپوش گنبد دو بر صفر در برابر سام چوب گنبد به پیروزی رسید و عنوان نخست و کاپ نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان کشور را از آن خود کرد.
در دیدار رده بندی این این گروه نیز دو تیم شهرداری ارومیه (مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت‌پور) و طلایی پوشان ورامین (۱) (نوید آگاهی، بیژن براتی) به مصاف هم رفتند که نماینده ارومیه دو بر صفر به پیروزی رسید و عنوان سوم را از آن خود کرد.
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور رده سنی جوانان نیز که دومین دوره خود را تجربه می‌کرد با قهرمانی ستارگان گلستان به پایان رسید. در دیدار نهایی این مسابقات تیم‌های آیندگان ستارگان گلستان (لقمان شکوری، عبدالباسط کر) و لبنیات هراز (علی مصطفی‌نژاد، سجاد لطفی) به مصاف یکدیگر رفتند که آیندگان ستارگان گلستان دو بر یک به پیروزی رسید.
در دیدار رده بندی این گروه سنی نیز تیم جوانان واجارگاه (امین کمیلی و علیرضا محمد‌نژاد) موفق به شکست دو بر یک جواهری گنبد (۲) (محمدرضا رجب‌زاده و امین منصوران) شد تا عنوان سومی را از آن خود کند.
یکی از ویژگی‌های این دوره از مسابقات حضور چشمگیر تیم‌های ساحلی و استعدادهای جدید در این رشته ورزشی در دو گروه سنی به ویژه رده سنی نوجوانان بود. حضور آنان نظر اعضای کمیته والیبال ساحلی و مربیان تیم‌های ملی والیبال ساحلی کشورمان را به خود جلب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز