خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی‌–‌صنعتی رتبه بر‌تر کشوری دارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۳۳

۲۳ درصد کل وام‌های سرمایه در گردش کشور به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از پرداخت ۳۸۰ میلیارد تومان وام سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی در استان خبر داد و گفت: بخش دوم تسهیلات سرمایه در گردش از شهریور امسال پرداخت می‌شود.
به گزارش ایلنا، محمدجعفر عظمایی در بازدید از واحدهای صنعتی مراغه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان وام برای ۳۱۰ واحد تولیدی، با هدف جبران کمبود نقدینگی و توسعه صنایع و بنگاه‌های صنعتی و تولیدی استان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی در رتبه نخست کشور قرار دارد خاطرنشان کرد: ۲۳ درصد کل وام‌های سرمایه در گردش کشور به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به تولیدکنندگان پرداخت می‌شود افزود: در سطح استان ۹۰۰ پرونده تقاضای استفاده از تسهیلات بانکی تشکیل شده که از این حیث نیز در کشور مقام بر‌تر را دارا هستیم.
وی بر اختصاص بیشتر وام برای حل مشکلات واحدهای صنعتی مراغه تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز