خبرگزاری کار ایران

مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران آذرشهر به پایان رسید

کد خبر : ۹۸۸۲۰

این مسابقات با شرکت ۸ تیم در محل مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران این شهرستان برگزار شد.

ایلنا: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذرشهر از برگزاری اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مجید فصیحی گفت: این مسابقات با شرکت ۸ تیم در محل مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران این شهرستان برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای ظرفیتهای ورزشی کارگران ذکر کرد و افزود: اگر جسم و ذهن کارگران زحمت کش پرورش یافته و قوی شود، به مراتب راندمان کاری آنان نیز افزایش خواهد یافت.
فصیحی با بیان اینکه رشد و توسعه ورزش همگانی در کارخانه‌ها از اولویت‌های مهم کاری این مجموعه است، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی کارگری در شهرستان با هدف شناسایی استعداد‌ها و رشد و توسعه ورزش همگانی از دیگر برنامه‌های اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی ومجموعه ورزشی شهرک شهید سلیمی درآینده است.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذرشهر اظهارداشت: با توجه به ظرفیت مجموعه فرهنگی ورزشی و استقبال تیمهای زیاد متاسفانه نتوانستیم بیشتر از هشت تیم را در رقابت‌ها برنامه ریزی نمائیم.
فصیحی بابیان اینکه رقابت‌ها همه روزه بعد از افطار در محل مجموعه ورزشی کارگران برگزار گردید تیمهای کاغذ سازی سیدلر به عنوان قهرمان و تیم شرکت شیرین عسل و سنگبری ملک‌پور را در مقامهای دوم و سوم حائز رتبه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز