خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلفا:

صادرات بیش از دو میلیون و ۱۵۴ هزار دلاری تعاونی مرزنشینان جلفا

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۱۴

صادرات این تعاونی را کالاهایی همچون مواد پلاستیکی، مواد غذایی، صنایع معدنی، مواد شیمیایی، کنسانتره خوراک دام و طیور، جوجه یک روزه، دنبه گوسفندی، مبلمان و اثاثیه منزل به کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و عراق و واردات آن را لاستیک و برنج از کشور پاکستان، ژاپن، ترکیه و کره‏‌جنوبی بوده است.

ایلنا: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلفا از صادرات بیش از دو میلیون و ۱۵۴ هزار دلاری تعاونی مرزنشینان این شهرستان در سال ۹۱ خبر داد.
به گزارش ایلنا، رشید ابراهیمی میزان صادرات این تعاونی در سال ۹۱ را حدود دو میلیون و ۱۵۴۱۹۰ دلار و واردات آن را ۴۷۹ هزار و ۴۱۳ دلار اعلام کرد و گفت: صادرات این تعاونی را کالاهایی همچون مواد پلاستیکی، مواد غذایی، صنایع معدنی، مواد شیمیایی، کنسانتره خوراک دام و طیور، جوجه یک روزه، دنبه گوسفندی، مبلمان و اثاثیه منزل به کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و عراق و واردات آن را لاستیک و برنج از کشور پاکستان، ژاپن، ترکیه و کره‏‌جنوبی بوده است.
وی تعداد اعضای این تعاونی را ۱۷ هزار و ۶۰۲ نفر عنوان کرد و گفت: به ازای هر نفر سالانه ۶۰ دلار سهیمه ارزی به این تعاونی اختصاص می‌‏یابد و وارادات تعاونی در قبال صادرات است.
وی در خصوص زمینه‏های فعالیت شرکت تعاونی مرزنشینان جلفا گفت: موضوع اصلی فعالیت شرکت تعاونی مرزنشینان بخش مرکزی جلفا صادارت و واردات است ضمن اینکه با ایجاد فروشگاه به ارائه خدمات برای اعضای خود و عموم مردم می‌‏پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز