خبرگزاری کار ایران

متهم متواری و سابقه دار در تبریز دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۰۲

دستگیری این متهم در دادخواهی ۲ نفر از شهروندان مبنی بر ایراد ضرب وجرح و درگیری توسط متهم متواری و سابقه دار از سوی دادیاری شعبه هشتم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی وانقلاب تبریز به پلیس آگاهی صورت گرفت.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری متهم سابقه دار و مخل آسایش عمومی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، صابر عباس‌زاده گفت: یک فقره پرونده به دادخواهی آقایان (د - الف)، (م- ش) مبنی بر ایراد ضرب وجرح و درگیری توسط متهم متواری و سابقه دار به نام (ش- ب) ازسوی دادیاری شعبه هشتم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی وانقلاب تبریز به پلیس آگاهی واصل شد.
وی گفت: بنا به حساسیت موضوع بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی درجهت شناسایی محل اختفاء ودستگیری متهم تحقیقات خود را آغاز وپس از شناسایی باانجام تعقیب ومراقبت‌های نامحسوس شبانه روزی پلیسی بطور پنهانی نهایتا محل اختفای متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی پس از مهار تمام راههای فرار متهم نامبرده در یکی از مناطق تبریز دستگیر شد.
عباس‌زاده گفت: متهم جهت انجام تحقیقات به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی انتقال ودر تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی معترف شد.
وی اضافه کرد: پرونده به همراه متهم به دادسراارسال و متهم پس ازصدور قرارکیفری تامین مناسب روانه زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز