خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بناب:

بیش از ۲۰میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به واحدهای صنفی و تولیدی بناب پرداخت شد

کد خبر : ۹۴۴۰۰

این تسهیلات را ۲۳۶ نفر از متقاضیان واحدهای صنفی اتحادیه‌های درودگران و فلزکاران، آلومنیوم کاران، پوشاک فروشان، بافندگان فرش، تعمیر کاران لوازم خانگی و قنادان بناب دریافت کرده‌اند.

ایلنا: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بناب از پرداخت ۲۰ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید رحمان‌پور با بیان اینکه این میزان تسهیلات پس از بررسی‌های لازم به ۲۳۶ نفر از متقاضیان پرداخت شده است، گفت: بر این اساس متقاضیان واحدهای صنفی اتحادیه‌های درودگران و فلزکاران، آلومنیوم کاران، پوشاک فروشان، بافندگان فرش، تعمیر کاران لوازم خانگی و قنادان از این تسهیلات بانکی کم بهره از طریق بانک عامل (بانک ملی) بهره‌مند شدند.
وی افزایش زمینه‌های اشتغال در واحدهای صنفی از اولویت‌های اداره صنعت، معدن و تجارت بناب خواند و گفت: یکی از موانع توسعه کسب و کار بنگاه‌های کوچک کمبود منابع مالی بوده و این اداره برای تامین بخشی از نیازهای مالی با هدف بهبود عملکرد و ارتقای بهره وری درمصرف انرژی این واحد‌ها با همکاری اتحادیه تولیدی اقدام به ثبت نام واحدهای صنفی متقاضی تسهیلات در سامانه ایرانیان اصناف کرد.
وی تأکید کرد: حمایت از واحدهای صنفی در حوزه تولید ضروری بوده و مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های مربوطه در کنار اداره صنعت، معدن و تجارت در این زمینه در تلاش هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز