خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

تنیس روی میز و ژیمناستیک آذربایجان شرقی می‌توانند در بازی‌های کره جنوبی نماینده داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۵۸

نشست‌های تخصصی هیاتهای ژیمناستیک و تنیس روی میز آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: تنیس روی میز و ژیمناستیک آذربایجانشرقی می‌توانند در بازیهای کره جنوبی نماینده داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان که در نشست‌های تخصصی هیاتهای ژیمناستیک و تنیس روی میز آذربایجانشرقی سخن می‌گفت افزود: بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی در شهر اینچوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای مهم پیش روی آذربایجانشرقی است و ورزش آذربایجانشرقی این توانایی و پتانسیل را به یقین می‌دانم که در این بازی‌ها توان و پتانسیل خود را نشان دهد.
وی تصریح کرد: ژیمناستیک و تنیس روی میز آذربایجانشرقی می‌تواند با توجه به پیشینه طلایی و پتانسیل‌های موجود و توانایی‌های بالقوه خویش و توجه به بیشتر به قهرمانان و سرمایه‌های خود و برگزاری اردو‌های مختلف و حتی حضور مربیان طراز اول کشور و استفاده از تجربیات مربیان خارجی در اینچوان نماینده‌ای داشته باشد.
اسبقیان در خصوص ژیمناستیک آذربایجانشرقی گفت: در حال حاضر ۲ سالن اختصاصی برای هیات ژیمناستیک آذربایجانشرقی و تبریز به هیات واگذار شده و در شهرستانهای میانه و شبستر نیز سالن‌های ژیمناستیک راه اندازی شده است.
وی در این نشست‌ها بر توجه به ورزش بانوان، ورزش شهرستان‌ها، افزایش سرانه ورزشکاران سازمان یافته، همگانی کردن رشته‌های ژیمناستیک و تنیس روی می‌ز، توجه به مسائل فرهنگی در ورزش و اوقات فراغت نوجوانان و برگزاری جشنواره تابستانی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز