خبرگزاری کار ایران

۳۵ دستگاه خودرو تحت تعقیب در تبریز کشف شد

کد خبر : ۹۳۱۳۹

پلیس فرودگاه شهید مدنی تبریز، رتبه اول کشور را در بین ۵۴ فرودگاه کشور کسب کرده است.

ایلنا: با تلاش پلیس فرودگاه آذربایجان شرقی در قالب اجرای طرح تشدید کنترلی ۳۵ دستگاه خودروی تحت تعقیب کشف شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده پلیس فرودگاه استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: از ابتدای سال تاکنون به منظور ایجاد نظم و امنیت بیشتر در فرودگاه تبریز طرحهای کنترلی و امنیتی توسط ماموران فرودگاه مرتبا اجرا شده است.
سعید زیرک افزود: با اجرای این طرح‌ها خودروهای مشکوک کنترل و توسط پلیس فرودگاه مورد بازرسی و کنترل قرار گرفتند.
وی از ساماندهی پارکینگ‌های عمومی فرودگاه استان خبر داد و گفت: در قالب اجرای طرح‌های کنترلی پارکینگ‌های عمومی نیز مورد بازرسی قرار گرفت به طوری که در نتیجه طرح‌های تشدید کنترلی و امنیتی ماموران از ابتدای سال تاکنون توانسته‌اند تعداد ۳۵ دستگاه انواع خودروهای که به عناوین مختلف تحت تعقیب بودند را کشف نمایند.
زیرک در خصوص موضوع خودر وهای توقیفی تصریح کرد: پلیس فرودگاه شهید مدنی تبریز، رتبه اول کشور را در بین ۵۴ فرودگاه کشور کسب کرده ومورد تقدیر فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور قرار گرفته است.
فرمانده پلیس فرودگاه استان از رانندگان خواست در صورت مراجعه به حوزه پلیس فرودگاه هنگام توقف دقیقا موارد ایمنی و حفاظتی خودرو را رعایت نموده و همواره با پلیس فرودگاه همکاری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز