خبرگزاری کار ایران

شرایط جدید اخذ گواهینامه پایه یکم اعلام شد

کد خبر : ۹۳۱۳۸

داراندگان گواهینامه‌های پایه دوم قدیم- پ۱، پ۲ با حداقل سن ۲۵ سال و دارندگان گواهینامه رانندگی ب۲ با حداقل سن ۲۵ سال که دو سال تمام از تاریخ صدور آن سپری شده باشد می‌توانند با احراز شرایط و ضوابط ثبت نام نمایند.

ایلنا: رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی شرایط جدید ثبت نام گواهینامه پایه یکم دارندگان گواهینامه‌های پایه دوم - پ۱ -پ۲ و ب۲را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر مکائیلی گفت: به استناد ابلاغیه شماره ۷۶۰-۱-۱۲. ۷-۱۳. ۴ مورخه ۲۰/۴/۹۲ راهور ناجا شرایط جدید ثبت نام متقاضیان اخذ گواهینامه دارندگان گواهینامه‌های پایه دوم قدیم- پ۱، پ۲ با حداقل سن ۲۵ سال و دارندگان گواهینامه رانندگی ب۲ با حداقل سن ۲۵ سال که دو سال تمام از تاریخ صدور آن سپری شده باشد می‌توانند با احراز شرایط و ضوابط ثبت نام نمایند.
میکائیلی تصریح کرد: برابر آیین نامه صدور انواع گواهینامه‌های رانندگی مصوب ۱۳۹۰ آزمون فنی پایه یکم حذف شده است.
وی همچنین بیان داشت: دارندگان گواهینامه پ۱ در صورت احراز شرایط و ضوابط لازم جهت اخذ گواهینامه پایه یکم، اخذ آزمون آئین نامه راهنمایی و رانندگی از این افراد الزامی نبوده و صرفا بر اساس شرکت در آزمونهای مهارت علمی رانندگان با کامیون ۱۹۲۱ و اتوبوس به محل آزمایش هدایت می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز