خبرگزاری کار ایران

امام جمعه هریس:

نتوانسته‌ایم کتاب را برای همگان به درستی معنی کنیم

کد خبر : ۹۳۱۲۹

با شروع فعالیت اعضای جدید شورای اسلامی از مرداد ماه، باید موقعیت و فصل جدیدی در مورد نیم درصد آغاز شود و با دعوت تمام اعضای جدید شورای اسلامی در جلسه بعدی انجمن این مسئله یکبار برای همیشه رفع شود.

ایلنا: امام جمعه هریس گفت: این‌که ما نتوانسته‌ایم کتاب را برای همگان به درستی معنی کنیم و این واقعیت را که کتابت یک صفحه می‌تواند بین ما و جهنم سپر باشد، به درستی تبیین نماییم، چیز قابل انکاری نیست.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین احمدی در دومین جلسه انجمن کتابخانه عمومی هریس در سال ۹۲ که به صورت مشترک با اولین جلسه انجمن کتابخانه عمومی کلوانق، برگزار شد با اشاره به طرح نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راه اندازی انجمن خیرین کتابخانه ساز، ضمن تأیید این اقدام نیکو افزود: خیّر به کسی گفته می‌شود که با جان، مال و عقیده خود، به خاطر حس بشردوستی، به خاطر آخرت یا دنیا کار خیر می‌کند و در رابطه با کتاب و کتابخوانی می‌تواند مصادیق زیادی از جمله: وقف زمین، مغازه، وصیت ثلث مال، احسان، اهدای کتاب و حتی صرف زکات برای ساخت کتابخانه داشته باشد.
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور رحانیّت ادامه داد: در بحث خیرین، در شهرستان هریس مشکل داریم و این امر به عوامل مختلفی از جمله نداشتن تبلیغات مناسب بر می‌گردد.
وی ضمن تقدیر از جدیت و نقش تأثیر گذار رئیس اداره کتابخانه‌های این شهرستان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه کتاب خوانی در شهرستان، حضور اعضاء انجمن در جلسات و ارائه راهکار توسط آن‌ها در هدایت و پیشبرد امور موثر قلمداد کرد.
حجت السلام احمدی ضمن تأکید بر مسائل و مشکلات مالی کتابخانه‌ها، خاطر نشان کرد: با شروع فعالیت اعضای جدید شورای اسلامی از مرداد ماه، باید موقعیت و فصل جدیدی در مورد نیم درصد آغاز شود و با دعوت تمام اعضای جدید شورای اسلامی در جلسه بعدی انجمن این مسئله یکبار برای همیشه رفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز