مدیر روابط عمومی و بینالملل شهرداری تبریز:
روابط عمومی؛ آئینه تلاش و گزارشگر خدمات شهرداری تبریز است
در سایه برنامهریزیها و اقدامات موثر و هدفمند مدیریت روابط عمومی و واحدهای تابعه آن، امروز شهرداری تبریز به یک سازمان شیشهای تبدیل شده به طوری که تمامی فعالیتها و اقدامات این سازمان، معاونتها، مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه آن در معرض دید و قضاوت عموم مردم و شهروندان قرار دارد و کمتر مورد یا موضوع مبهمی در این مجموعه وجود دارد.
ایلنا: مدیر رروابط عمومی و بینالملل شهرداری تبریز این مجموعه را آئینه تلاش و گزارشگر اقدامات و خدمات شبانهروزی مدیران و کارکنان خدوم حوزه مدیریت شهری تبریز برشمرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، میراعتماد عمادی در نشست بررسی عملکرد و اقدامات این مجموعه در حضور شهردار تبریز با اعلام اینکه مسوولان و کارکنان روابط عمومی و بینالملل شهرداری به طور شبانهروزی به انعکاس اقدامات و عملکردهای مجموعه بزرگ شهرداری مشغولند گفت: در سایه برنامهریزیها و اقدامات موثر و هدفمند مدیریت روابط عمومی و واحدهای تابعه آن، امروز شهرداری تبریز به یک سازمان شیشهای تبدیل گردیده به طوری که تمامی فعالیتها و اقدامات این سازمان، معاونتها، مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه آن در معرض دید و قضاوت عموم مردم و شهروندان قرار دارد و کمتر مورد یا موضوع مبهمی در این مجموعه وجود دارد.
مدیر روابط عمومی و بینالملل شهرداری تبریز از شهرداری تبریز به عنوان پاسخگوترین نهاد و سازمان شهری و استانی کشور یاد کرد و گفت: تمامی فعالیتها و اقدامات مدیریت شهری تبریز مبتنی بر شهروندمحوری است و استقرار این نوع از مدیریت زمینه را برای الزام مدیران مجموعه به پاسخگویی مداوم در قبال مردم فراهم آورده است.
عمادی ارتباط مداوم، همسو و گسترده با مطبوعات و رسانههای گروهی به عنوان نمایندگان برحق افکار عمومی را از دیگر شاخصهای مدیریتی این مجموعه اعلام کرد و گفت: این سطح از تعامل موجب کاهش تنشهای رسانهای در این دوره مدیریتی نسبت به مدیریتهای قبلی شهرداری شده است.
وی در عین حال با اشاره به اهم اقدامات این اداره و واحدهای تابعه آن افزود: نامگذاری ۳۲۰ کوچه و خیابان از طریق دبیرخانه شورای نامگذاری، تبلیغات و فضاسازی محیط شهری در ایام و مناسبتهای مذهبی و ملی نظیر نوروز، اعیاد شعبانیه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، ایام محرم، ایام فاطمیه، ولادت امام علی (ع)، استقبال از ماه مبارک رمضان، مشارکت در برگزاری حماسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، تهیه و نصب ۱۱۰۰ پرچم جمهوری اسلامی در معابر و میادین شهر، برنامهریزی برای برگزاری باشکوه روز جهانی قدس و عید فطر، ثبت ۱۶ هزار و ۸۰۰ مورد پیام و گزارش مردمی در واحد ارتباطات مردمی، ارسال ۳۵۰ هزار پیام کوتاه آموزشی و خبری، تهیه، تولید و انتشار ۸۱۰ عنوان خبر از فعالیتةای مجموعه شهرداری، چاپ ۴۵۵۸۰ مورد خبر در سایتها و خبرگزاریها، ۱۹۰۳ خبر در مطبوعات محلی، و ۷۴۷ خبر در مطبوعات سراسری، بازدید روزانه ۳۰ هزار نفر از خبرگزاری شهریار به عنوان فعالـرین و اولین خبرگزاری رسمی مدیریت شهری ایران، چاپ ۲۹۴ عنوان آگهی مزایده و مناقصه در جراید و روزنامه رسمی، تولید روزانه ۱۱ باکس خبری ۵ دقیقهای زنده و ۴ برنامه ۲۰ دقیقهای تولیدی به نام شهریمیز در استودیو شهر، تغییر رویکرد برنامه تلویزیونی گلشهر، چاپ ۴ جلد کتاب عملکردی گزارش شهر و برنامهریزی برای چاپ گزارش شهر ۵، چاپ نشریه تریبون حاوی گزارش عملکرد مناطق، معاونتها و سازمانهای تابعه در دهه فجر سال گذشته، انتشار نشریه تبریز بهشت سرمایهگذاری ایران برای همایش چهارم سرمایهگذاری و ضبط ۲۰۰ ساعت برنامه در واحد سمعی و بصری از مهمترین اقدامات روابط عمومی و بینالملل شهرداری تبریز طی ۴ ماهه گذشته از سال جاری بوده است.