خبرگزاری کار ایران

دبیر کارگروه اشتغال آذربایجان شرقی:

یکهزار و ۱۱۱ طرح اشتغال زایی از آذربایجان شرقی به صندوق توسعه ملی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۰۵

از ابتدای امسال برای ۹ طرح به مبلغ ۳۲۹ هزار دلار جذب و برای یکهزار و ۳۲۳ نفر ایجاد اشتغال شد/ مجموع تعهد اشتغال آذربایجان شرقی در سالجاری ۷۵ هزار و ۱۷۰ نفر است. /از اعتبارات ابلاغی سال گذشته نیز بانک‌ها توانسته‌اند ۲۹۶ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال جذب کنند.

ایلنا: دبیر کارگروه اشتغال آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تا پنجم مرداد جاری یکهزار و ۱۱۱ طرح جهت اشتغال زایی به بانک‌های عامل از محل تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی معرفی شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس فاتح در جلسه اعضای کارگروه اشتغال استان، ارزش این طرح‌ها را ۳۵ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همچنین در این مدت ۱۳۴ طرح به ارزش ۸۲۴ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۳۹۶ دلار از محل تسهیلات ارزی به بانک‌های عامل معرفی شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در سالجاری تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل در مدت بین دو کارگروه از محل تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی ۴۸ طرح به مبلغ یکهزار میلیارد ریال است.
وی تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل از محل تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی در مدت یاد شده را نیز شش طرح به ارزش ۳۱ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار و ۱۰ میلیون یورو اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال برای ۹ طرح به مبلغ ۳۲۹ هزار دلار جذب و برای یکهزار و ۳۲۳ نفر ایجاد اشتغال شد.
وی با بیان اینکه مجموع تعهد اشتغال آذربایجان شرقی در سالجاری ۷۵ هزار و ۱۷۰ نفر است، گفت: بیشترین میزان تعهد اشتغال مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت با ۳۰ هزار نفر ایجاد اشتغال و پس از آن جهاد کشاورزی با ۱۳ هزار و ۲۷۳ نفر و کمیته امداد امام خمینی (ره) با هفت هزار و ۱۸۶ نفر ایجاد اشتغال در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
فاتح با بیان اینکه از اعتبارات ابلاغی سال گذشته نیز بانک‌ها توانسته‌اند ۲۹۶ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال جذب کنند، اضافه کرد: در خصوص اعتبارات سال ۹۱ مشاغل خانگی آذربایجان شرقی نیز بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت، کشاورزی و پست بانک ۴۸۵ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال سهم استانی خود را اعلام کرده‌اند.
فاتح خاطرنشان کرد: دیگر بانک‌های عامل با وجود مصوب شصت و دومین جلسه شورای عالی اشتغال هنوز اعتبار سال گذشته خود را در حوزه مشاغل خانگی اعلام نکرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز