خبرگزاری کار ایران

افزایش چشمگیر پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاءآب و فاضلاب در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۹۷

از زمان راه اندازی سامانه ۱۵۲۲ فقط در شهر تبریز بالغ بر۷۳ هزار مشترک جهت پرداخت قبوض آب بهاء تماس گرفته شده است.

ایلنا: مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از افزایش چشمگیر پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی درسال ۹۱ نسبت به سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا پوررجب گفت: از زمان راه اندازی سامانه ۱۵۲۲ فقط در شهر تبریز بالغ بر۷۳ هزار مشترک جهت پرداخت قبوض آب بهاء تماس گرفته شده است.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به منظور بهبود فرآیندهای خدمات آب و فاضلاب شهری و همچنین به منظور ارائه خدمات در فضای مجازی در جهت تکریم ارباب رجوع اقدام به رویت قبض الکترونیک به صورت آنلاین و پرداخت از طریق اینترنت یا خودپرداز‌ها کرده است.
پوررجب خاطرنشان کرد: این شرکت همچنین خدمات دیگری از جمله نحوه محاسبه آب بهاء و هزینه دفع فاضلاب، خرید انشعاب آب و فاضلاب از طریق اینترنت بعد از دریافت مجوز از شهرداری و سازمانهای خدماتی، اعلام کارکرد کنتور، اعتراض به رقم کارکرد کنتور، درخواست تغییر نام، ترکیدگی داخلی ساختمان، درخواست تغییر محل کنتور، آخرین وضعیت قبوض پرداختی و انواع خدمات را در اختیار شهروندان و مشترکین عزیز قرار داده تا با مراجعه به وب سایت شرکت بتوانند از خدمات فوق بهره‌مند شوند.
وی افزود: شرکت آب وفاضلاب آذربایجانشرقی همچنین اخیراً با تلاش همکاران و شرکت مخابرات و بانکهای عامل خدمت جدیدی را به شهروندان ارائه کرده است که مشترکین عزیز می‌توانند قبوض آب بهاء خود را از طریق شماره تلفن ۱۵۲۲ به صورت تلفنی پرداخت نمایند.
وی با بیان اینکه مشترکین در شهر تبریز می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۲۲ و وارد کردن شناسه قبض علاوه بر پرداخت
غیر حضوری صورت حساب آب بهاء از میزان بدهی و تاریخ و مبلغ آخرین پرداختی قبض اطلاع یابند، افزود: کل مبلغ پرداختی از طریق سامانه ۱۵۲۲ بیش از ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال بوده که البته صرفه جویی‌ها را هم به نفع شرکت و با حذف کارمزد بانکی شده است.
پوررجب افزود: آمار قبوض پرداختی شرکت نشان می‌دهد همچنین در سال ۹۱ میزان مشارکت مشترکین در خصوص پرداخت غیرحضوری خودپرداز‌ها، پیام کوتاه، تلفنبانک، اینترنت، پایانه فروش، انترانت و خود دریافت‌ها جمعاً بیش از ۶۴ درصد بوده که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز