خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه آشپزی دوره‌های کوتاه مدت مرکزآموزش خانه کارگر تبریز برپا شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۷۶

آموزش دوره‌های آشپزی به صورت کوتاه مدت و رایگان و در یک دوره ۲۰ساعته، به مدت یک ماه، ویژه خانواده‌های اعضای خانه کارگر برگزار می‌شود.

ایلنا: نمایشگاه آشپزی یک روزه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت مرکزآموزش خانه کارگرتبریز با ارائه بالغ بر بیش از ۱۱۰نمونه غذا توسط بیش از ۱۲۸ دانش پژوه در۴ گروه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا این نمایشگاه باهدف بالابردن سطح کیفی وارزیابی کیفیت دوره‌های هنری، تشویق دانش پژوهان، به نمایش گذاری توانمندیهای دانش پژوهان دپارتمان هنر و توجه به سنت حسنه افطاری که عامل موثری در ایجاد ارتباط نزدیک و صله رحم بین اعضای خانواده و فامیل است برپا شده بود.
همچنین به دلیل مقارن بودن این دوره با ماه مبارک رمضان برگزاری این نمایشگاه و حضور شرکت کنندگان با خانواده‌های خود فرصتی شد تا ضمن ارج نهادن به سنت حسنه افطاری و نیز ارزیابی و مشاهده توانمندیهای دانش پژوهان موجب تشویق، ترغیب ودلگرمی کلیه شرکت کنندگان دراین دوره‌ها شود.
از جمله غذاهایی که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفت نانهای رمضان-ته چین قالبی-کوکوی قارچ-اسپرینگ رولز-تارت مرغ-انواع حلوا وخاگینه-کیک خرما-سالاد بهاره-سالادشوید-گراتن مرغ-کوکوی مرغ-سوپ گشنیز- سوپ کرفس-آش رشته-اردوی مرغ وقارچ- انواع پودینگ وژله - فرنی –ترامیسوی فندقی بودند.
گفتنی است آموزش دوره‌های آشپزی به صورت کوتاه مدت و رایگان و دریک دوره ۲۰ساعته، به مدت یک ماه، ویژه خانواده‌های اعضای خانه کارگر برگزار می‌شود که علاقمندان با مراجعه به سایت http: //khanehkargar. ir می‌توانند اقدام به ثبت نام نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس تبریز – بلوار منجم- خیابان قالیچیلر-مرکز آموزش خانه کارگر تبریز مراجعه و یا با شماره تلفن ۹- ۲۸۴۲۲۳۸ داخلی۳ تماس حاصل فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز