خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

تلاش برای ایجاد فضاهای ورزشی رفاهی اولویت شهرداری تبریز بوده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۰۱

شهرداری تبریز در کنار وظایف و برنامه‌های عمرانی خدماتی خود، توجه به نیازهای رفاهی تفریحی شهروندان به ویژه جوانان را در دستور کار خود قرار داده است. شهردار تبریز از مجتمع فرهنگی، ورزشی شهرک خاوران بازدید کرد.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: تلاش برای ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی رفاهی در همه مناطق شهر اولویت شهرداری تبریز در سال‌های اخیر بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین از مجتمع فرهنگی، ورزشی شهرک خاوران با اشاره به اهمیت احداث مجتمع‌های چندمنظوره فرهنگی ورزشی افزود: شهرداری تبریز در کنار وظایف و برنامه‌های عمرانی خدماتی خود، توجه به نیازهای رفاهی تفریحی شهروندان به ویژه جوانان را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا طی سال‌های اخیر با احداث سالن‌های ورزشی چند منظوره، نصب و راه اندازی تجهیزات ورزش همگانی در پارک‌ها و بوستان‌های محلی، ایجاد باند ویژه دوچرخه، احداث زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال و ده‌ها طرح و پروژه ورزشی، رفاهی و تفریحی، گام‌های اساسی در این بخش برداشته است.
وی گفت: در سایه تلاش‌های انجام گرفته سرانه فضای ورزشی شهر تبریز بیش از گذشته افزایش یافته است.
گفتنی است، مجتمع فرهنگی و ورزشی شهرک خاوران در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع، در زیربنای ۸ هزار مترمربع، با کاربری‌های فرهنگسرا و آمفی تئا‌تر با گنجایش ۴۵۰ نفر، کتابخانه و سالن ورزشی، ساختمان اداری، استخر سرپوشیده، سالن بدن سازی، تاسیسات، مهمانسرا، محیط پارک گونه سنتی، پارکینگ با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز