خبرگزاری کار ایران

با ۲۳ وظیفه متنوع؛

سامانه جامع شهرسازی در شهرداری منطقه یک تبریز مستقر شد

کد خبر : ۹۰۰۳۷

شهردار تبریز: با استقرار این سامانه سرعت در ارایه خدمات، دقت در محاسبات و کاهش تخلفات احتمالی در حوزه شهرسازی محقق خواهد شد و علاوه بر آن زمینه برای ارایه خدمات بهینه به مردم و افزایش رضایتمندی آنان فراهم خواهد شد.

ایلنا: شهردار تبریز از شهرداری منطقه یک به عنوان معین و همیار موفق عمران و توسعه مناطق محروم و کم‌برخوردار تبریز یاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین در نشست ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری این منطقه گفت: طی ۸ سال گذشته و به موازات دیگر مناطق، شهرداری منطقه یک علاوه بر آنکه خدمات ماندگار و ارزشمندی به شهروندان ساکن در حوزه استحفاظی خود ارایه کرده؛ معین موفقی برای عمران و آبادانی مناطق محروم تبریز نیز بوده و توانسته با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد و متنوع عمرانی، به ویژه در حوزه مسیرگشایی، نقش موثری در توسعه متوازن مناطق محروم و کم‌برخوردار با دیگر مناطق شهری ایفا کند.
شهردار تبریز در ادامه خدمت بی‌منت به شهروندان را شعار اصلی و همیشگی مدیریت شهری تبریز طی این سال‌ها اعلام و بر لزوم تأسی تمامی مدیران شهرداری به این شعار به عنوان آرمان خدمتی تأکید کرد.
وی در عین حال رعایت دقیق قانون، تسریع در خدمات‌رسانی، صیانت از بیت‌المال، پرهیز از سوءاستفاده‌های مالی و مدیریتی، تلاش برای سالم‌سازی محیط خدمتی و جلب رضایتمندی و اعتماد حداکثری شهروندان را از الزامات مدیران شهرداری در ارایه خدمات به مردم و شهر دانست.
در این نشست همچنین شهردار منطقه یک تبریز نیز طی سخنانی با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت عمرانی، خدماتی، بودجه‌ای و اجرایی این منطقه از استقرار سامانه جامع شهرسازی با ۲۳ وظیفه متنوع و کامل در این منطقه به عنوان مهم‌ترین موفقیت مدیریتی شهرداری طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: با استقرار این سامانه سرعت در ارایه خدمات، دقت در محاسبات و کاهش تخلفات احتمالی در حوزه شهرسازی محقق خواهد شد و علاوه بر آن زمینه برای ارایه خدمات بهینه به مردم و افرایش رضایتمندی آنان فراهم خواهد شد.
بهراء افزود: طرح‌هایی چون تملک اراضی واقع در مسیر طرح کوره‌باشی، اجرای طرح امتداد ۴۲ متری، احداث خیابان شهید عباس‌زاده، فاز دوم شهید پاداش، تملک ایستگاه‌های قطارشهری، سالن همایش‌های بین‌المللی شهرک خاوران و ساختمان چندمنظوره عون‌بن‌علی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای این منطقه به شمار می‌روند.
به گفته وی همچنین پروژه‌هایی چون دوربرگردان و پارکینگ کلانترکوچه، بهسازی اتوبان پاسداران، استاندارسازی خیابان شهید شفیع‌زاده، اجرای جاده ارمنستان و گرم‌خانه منطقه شش از دیگر طرح‌های مصوب منطقه یک برای سال جاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز