خبرگزاری کار ایران

120 میلیون تومان کتاب برای کتابخانه‌های شهرداری تبریز خریداری شد

شهردار تبریز در بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز دستور خرید 120 میلیون تومان کتاب جهت تجهیز و غنی سازی کتابخانه های تحت پوشش این شهرداری را صادر کرد.

ایلنا- تبریز: شهردار تبریز در بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز دستور خرید 120 میلیون تومان کتاب جهت تجهیز و غنی سازی کتابخانه های تحت پوشش این شهرداری را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نوین در حاشیه بازدید امروز خود از نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز ضمن بازدید از غرفه های انتشاراتی ها وناشران داخلی و خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه به مناطق 10گانه، سازمان فرهنگی هنری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز دستورداد به منظور غنی سازی و تجهیز کتابخانه های تحت پوشش شهرداری اقدام به خرید تازه های نشر، کتاب های مرجع و نیز کتاب های موضوعی در رشته ها و حوزه های مختلف علمی، ادبی، فرهنگی، هنری و آموزشی را كنند.

شهردار تبریز همچنیناعلام تخصیص اعتبار 120 میلیون تومانی برای خرید این کتاب ها، ابراز امیدواری کرد: در سایه این اقدام فرهنگی مدیریت شهری، علاوه بر غنی سازی و تجهیز کتابخانه های موجود در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ و مجموعه های فرهنگی تحت پوشش شهرداری زمینه را برای استفاده مستقیم و هدفمند جوانان، نوجوانان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی فراهم شود.

نوین در خاتمه از برنامه ریزی شهرداری برای افزایش تعداد کتاب کتابخانه های تبریز در سطح مناطق شهری خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز