خبرگزاری کار ایران

۱۷ ماه حبس و ۱۳۷ میلیون تومان جریمه نقدی برای شکارچی غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۹۲

این حکم با بررسی مدارك و مستندات نگهداری شده توسط این شکارچی منطقه جلفا و مرند و نیز دستگیری در حین ارتکاب جرم و به استناد نظر کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر تکرار جرم شکار قوچ و میش، کل و بز، گرگ و خرگوش در طول سالیان متمادی صادر شده است.

ایلنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از صدور حکم حبس و جریمه نقدی به متهم شکارچی حیات وحش منطقه کنتال، توسط دادگاه عمومی شهرستان مرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا بیوک رئیسی با اشاره به پیگیری و ردیابی یگان حفاظت محیط زیست از شکارچی مشهور منطقه جلفا و مرند و دستگیری نامبرده در حین ارتکاب جرم گفت: با بررسی مدارک و مستندات نگهداری شده توسط متخلف و به استناد نظر کار‌شناسان رسمی دادگستری مبنی بر تکرار جرم شکار قوچ و میش، کل و بز، گرگ و خرگوش در طول سالیان متمادی توسط نامبرده، شکارچی غیر مجاز و سابقه دار کنتال به اتهام شکار مکرر غیر مجاز حیات وحش به ۱۷ ماه حبس و ۱۳۷ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از اقدام قاطع تشکیلات قضایی استان در برخورد با تخلفات زیست محیطی، شناسایی و معرفی شکارچیان غیر مجاز منطقه را از دستاوردهای مهم این پرونده حقوقی دانسته و اضافه کرد: طی ماموریت‌های جداگانه‌ای مستند سازی تخلفات و جمع آوری ادله حقوقی برای چند متخلف دیگر منطقه پیگیری می‌شود.

وی از دوستداران و علاقه مندان محیط زیست خواست هر گونه اطلاعات اعم از نگهداری غیر مجاز حیات وحش، شکار غیر مجاز توسط افراد متخلف و اقدامات مشکوک شکارچیان را به نزدیک‌ترین واحدهای محیط زیست در شهرستان‌ها گزارش نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز