خبرگزاری کار ایران

ارائه ۱۵۰ طرح در همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۹۱

ارزش این سرمایه‌گذاری‌ها بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

ایلنا: تاکنون بیش از ۱۵۰ طرح برای ارایه درپانل تخصصی گردشگری و خدمات چهارمین همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان شرقی که طی روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه در تبریزبرگزار خواهد شد، آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: پانل و بخش گردشگری و خدمات از مهم‌ترین بخش‌های این همایش بوده و سرمایه‌گذاران بسیاری برای حضور در این حوزه اظهار علاقمندی کرده‌اند.

تراب محمدی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ تن از علاقمندان به سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری و سرمایه‌گذاران بخش گردشگری برای حضور در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر پانل تخصصی گردشگری چهارمین همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری استان، افزود: این سرمایه‌گذاران روز شنبه پانزدهم تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل اجرایی پانل تخصصی گردشگری برای ارائه دیدگاه‌ها، طرح‌ها، اظهار علاقمندی و نیز انعقاد قرارداد برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری حضور خواهند یافت.

محمدی همچنین با اشاره به حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیران دستگاه‌های مرتبط استانی در این پانل تخصصی و حضور در جلسات به منظور پاسخگویی به سوالات سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: سرمایه‌گذاران و علاقمندانی از پنج کشور فرانسه، امریکا، ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان به منظور بررسی فضای کسب و کار و ایجاد زمینه‌های سرمایه گذاری گردشگری در استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

محمدی تصریح کرد: ارزش این سرمایه‌گذاری‌ها بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز