خبرگزاری کار ایران

تشدید نظارت بر نحوه تامین و توزیع کتب و دفاتر دانش‌آموزی در آذربایجان شرقی

کد خبر : ۸۶۴۸۴

این طرح نظارتی در دو حوزه نظارت بر تامین و نیز نظارت بر توزیع اجرا خواهد شد.

ایلنا: با توجه به آغاز فصل ثبت نام مدارس وتوزیع کتب و دفا‌تر دانش آموزی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نظارت‌های ویژه‌ای را بر نحوه توزیع این اقلام اعمال خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: این طرح نظارتی در دو حوزه نظارت بر تامین و نیز نظارت بر توزیع کتب و دفا‌تر اجرا خواهد شد.

عطاپور با اعلام این مطلب که برابر دستورالعمل‌های سازمان حمایت درج قیمت مصرف کننده در پشت جلد انواع دفا‌تر دانش آموزی توسط واحدهای تولیدی الزامی است از تمامی واحدهای تولیدی و نیز واحدهای صنفی درخواست نمود کلیه خرید و فروش‌های خود را با فاکتور رسمی و معتبر انجام داده و قیمت‌های درج شده در پشت جلد را کاملا رعایت نمایند.

وی افزود: همچنین توزیع اجباری سایر اقلام نوشت‌افزاری به همراه کتب و دفترچه‌های دانش آموزی تخلف بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برابر قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

عطاپور خاطرنشان کرد: این معاونت درآینده نزدیک طرح نظارتی دیگری را با هدف نظارت بیشتر بر روند قیمت و عرضه مانتو مدارس عملیاتی خواهد نمود که جزئیات بیشتر در این خصوص طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

عطاپور به شهروندان اطمینان خاطر داد با هرگونه تخلف و سوء استفاده در این خصوص برخورد جدی به عمل خواهدآمد لذا از مردم درخواست نمود هرگونه نظر، پیشنهاد وگزارش وشکایت خود را از طریق ستاد خبری ۱۲۴اطلاع رسانی نمایند تا دراسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز