خبرگزاری کار ایران

در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی؛

95 طرح از سوی شهرداری تبریز ارائه شد

کد خبر : ۸۶۳۵۳

سرمایه مورد نیاز این طرح‌ها 300 تریلیون ریال اعلام شده است.

ایلنا: مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تبریز از ارایه ۹۵ طرح سرمایه‌گذاری برای چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی توسط این شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا داود ندیم با بیان اینکه سرمایه مورد نیاز این طرح‌ها ۳۰۰ تریلیون ریال پیش بینی شده است گفت: بیشتر طرح‌های آماده ارایه به همایش چهارم در زمینه عمران شهری، مجموعه‌های ورزشی، مجتمع‌های تجاری، شهربازی و صنایع پایین دستی پسماند و کشتارگاه است.

وی با اعلام اینکه در سه همایش گذشته فرصت‌های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی ۱۷۲ قرارداد توسط شهرداری تبریز به ارزش ۶۲ تریلیون ریال قطعی شده است، گفت: ۳۰ درصد این طرح‌ها بهره برداری شده است.

ندیم میزان اشتغال زایی طرح‌های عقد قرارداده شده در همایش‌های گذشته را ۲۴ هزار نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون با بهره برداری از ۳۰ درصد طرح‌ها برای هشت هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی در حوزه‌های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و صنایع تبدیلی، عمران و توسعه شهری، امور زیر بنایی و انرژی، گردشگری و خدمات، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی روز‌های ۱۵ و ۱۶ تیر ماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز