خبرگزاری کار ایران

رئیس كل دادگستری آذربایجان شرقی:

حمایت از بخش خصوصی نباید منجر به خروج از مسیر قانون شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۹۴

حمایت از سرمایه گذاری سالم و مولد، راهبرد دستگاه قضایی است./ تشكیلات قضایی به طور همه جانبه از امنیت سرمایه گذاری‌های قانونی در پروژه‌های مختلف حمایت می‌كند.

ایلنا: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: حمایت‌های قانونی و حقوقی از بخش خصوصی، سرمایه گذاران و سرمایه گذاری‌های سالم و مولد، راهبرد اساسی دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام والمسلمین مالک اژدر شریفی در دیدار با رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی که همزمان با هفته قوه قضائیه صورت گرفته بود با بیان اینکه تشکیلات قضایی به طور همه جانبه از امنیت سرمایه گذاری‌های قانونی در پروژه‌های مختلف حمایت می‌کند اضافه کرد: دادگستری آذربایجان شرقی هم در بعد قضایی و هم در بعد فرهنگی برای ورود بخش خصوصی و توسعه سرمایه گذاری با دستگاه‌های ذیربط مصمم به همکاری است.

وی با بیان اینکه در این مسیر از تمام توان دستگاه قضایی استان استفاده می‌کنیم ادامه داد: توسعه بخش خصوصی به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان منجر می‌شود لذا برای بهبود فضای سرمایه گذاری، توانمندسازی بخش خصوصی و ارتقای امنیت اقتصادی جهت رشد سرمایه گذاری، تولید، صادرات، اشتغال و اعتماد بین بخش خصوصی و دولت و استفاده حداکثری از سرمایه گذاری‌های انجام شده با الهام از فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب تصمیم و عزم راسخ خود را برای رفع موانع محیط کسب و کار و حمایت کامل و همه جانبه از کار و سرمایه ایرانی جهت رشد سرمایه گذاری و توسعه و پیشرفت و آبادانی استان به کرّات اعلام داشته‌ایم.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی نبایستی سبب شود که از مسیر قانون خارج شویم افزود: حمایت از بخش خصوصی بایستی در چارچوب قانون بوده و نبایستی در این راه نقض قانون کرد و دستگاه قضایی در این ارتباط با هرگونه واگذاری غیرقانونی اراضی مقابله خواهد کرد. وی بابیان اینکه تقویت قانونی بخش خصوصی سبب شکوفایی اقتصادکشور می‌شود گفت: امیدوارم درسالجاری که شاهد تحقق حماسه سیاسی باحضور مردم در پای صندوقهای رای بودیم بتوانیم با کمک یکدیگرحماسه اقتصادی را نیز محقق نماییم.

مسعود محمدیان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به مجموعه بخش قضائی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های بخش اجرایی کشاورزی، خواستار رعایت دقیق قوانین در واگذاری اراضی و پشتیبانی مجموعه دادگستری در این روند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز