خبرگزاری کار ایران

۱۴ تیر ماه؛

همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی و خانوادگی در تبریز برگزار می‌شود

کد خبر : ۸۵۳۱۶

جایزه ویژه این همایش یک دستگاه خودرو است.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای ایجاد نشاط و شادابی و ترویج و توسعه ورزش همگانی بر اساس منویات مقام معظم رهبری در توسعه ورزش همگانی همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان افزود: این همایش ۱۴ تیر ماه از ساعت ۷ صبح در مسیر جاده ائل گلی تبریز برگزار و علاوه بر صد‌ها جایزه نفیس، یک دستگاه خودور نیز به برنده خوش شانس اهداء خواهد شد.
اسبقیان خاطرنشان کرد: مردم تبریز و آذربایجانشرقی همواره در ترویج ورزش‌های همگانی، پرشور‌ترین در کشور هستند و همانند سال گذشته با حضور پرشور در همایش پیاده روی همگانی، علاوه بر ثبت رکورد دیگر، هموطنان را نیز به انجام ورزش تشویق خواهند کرد.
وی اضافه کرد: امسال نیز همانند سال گذشته حضور مردم این شهر در سایه همت و عزم مسوولان استانی برای ترویج ورزش‌های همگانی، پرشور‌تر از سال قبل خواهد بود.
اسبقیان اظهار داشت: مشارکت‌های اجتماعی مردم استان و همدلی و همراهی آن‌ها با برنامه‌های عمومی و ورزشی، مثال زدنی است و از گذشته مردم این استان به سلامتی و ورزش اهمیت خاصی قایل بوده و هستند.
وی تصریح کرد: این حرکت پروشور و این همایش بی‌نظیر با تلاش رسانه ملی، شبکه استانی سیما و شبکه ۳ سیما و برنامه صبح و نشاط پخش مستقیم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز