خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

آموزش زیربنای پیشرفت برنامه‌ها و توسعه سازمان‌هاست

کد خبر : ۸۵۰۰۹

یکی از اصول مهم در پیشرفت برنامه‌ها، آموزش عوامل دخیل در اجرای برنامه‌هاست که بر این اساس اوقاف توجه ویژه‌ای را به این مقوله داشته و برگزاری دوره آموزش کارشناسان برنامه و بودجه در این استان از نمونه‌های بارز توجه به آموزش در اوقاف است.

ایلنا: مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی آموزش را زیربنای پیشرفت برنامه‌ها و توسعه سازمان‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلین سید شهاب الدین حسینی در دوره آموزشی کار‌شناسان ادرات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل با اشاره به اینکه برنامه ریزی زیر بنای موفقیت و پیشرفت هر سازمان و نهاد دولتی و غیر دولتی است گفت: با تدابیر نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان از چند سال پیش برنامه ریزی گسترده‌ای جهت احیا و شناسایی موقوفات و همچنین عمران و آبادانی بقاع متبرکه انجام گرفته که حاصل آن پیشرفتهایی است که مردم در این سازمان مشاهده کرده و باعث اعتماد دوباره مردم به این سازمان مذهبی و فرهنگی شده است.

وی اوقاف را یکی از سازمانهای برنامه محور خواند و گفت: این سازمان بر اساس برنامه ۵ ساله اقدامات موثری را در نیل به اهداف عالی سازمان و نیز برآورده ساختن منویات مقام معظم رهبری انجام داده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: این اصل ثابت شده است که در مجموعه ایکه برنامه ریزی نباشد سردرگمی و هرج و مرج حکمفرما خواهد بود و بر عکس سازمانی که بر پایه برنامه ریزی باشد موفق خواهد بود. حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: یکی از اصول مهم در پیشرفت برنامه‌ها، آموزش عوامل دخیل در اجرای برنامه هاست که بر این اساس اوقاف توجه ویژه‌ای را به این مقوله داشته و برگزاری دوره آموزش کار‌شناسان برنامه و بودجه در این استان از نمونه‌های بارز توجه به آموزش در اوقاف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز