خبرگزاری کار ایران

رئیس جنبش مقاومت اسلامی قره باغ در تبریز:

وحدت نیاز اصلی برای آزادسازی قره باغ

کد خبر : ۸۴۹۶۷

مسلمانان قره باغ از مبارزات ملت ایران الگو بگیرند/ کسانی که قصد ایجاد اختلاف بین ایران و آذربایجان را دارند، هرگز به اهداف خود نخواهند رسید.

ایلنا: رئیس جنبش مقاومت اسلامی قره باغ گفت: موضوع قره باغ از حساسیت بالایی در کل جهان برخوردار است و مسلما برای ایران نیز خالی از اهمیت نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا روشن احمدلی در سمینار بررسی وضعیت حقوق بشر در منطقه قره باغ با اشاره به وحدت و همدلی ملت ایران در طول تاریخ برای مبارزه با دشمنان خود گفت: امید است مسلمانان جمهوری آذربایجان نیز همچون مردم ایران مبارزه را جدی گرفته و پیروزی را نصیب خود کنند.

وی هدف استکبار جهانی از ایجاد مناقشاتی چون مناقشه قره باغ را ضربه زدن به اسلام دانسته و افزود: دشمن سرمایه گذاری کلانی روی این موضوعات انجام می‌دهد تا مسلمانان نتوانند فرهنگ غنی خود را در سطح جهان گسترش دهند.

روشن احمدلی توجه ایران به موضوع قره باغ و سفر هیئت مسئولین تشکیلات قره باغ به تبریز را موجب شادی دوستان ایران و آذر بایجان و خشم دشمنان دانست.

وی بستر ساز جنایات قره باغ را آمریکا و اسرائیل دانسته و گفت: آمریکا و اسرائیل سعی می‌کنند ظلم و ستم را در دنیا غالب کرده، به منافع شوم خود دست یابند.

رئیس جنبش مقاومت اسلامی قره باغ وحدت را نیاز اصلی برای آزادسازی قره باغ خوانده و بیان داشت: امروز مسلمانان در دنیا مسئولیت بزرگی دارند.

وی همچنین خواستار افزایش ارتباط دو کشور مسلمان ایران و جمهوری آذربایجان شده افزود: کسانی که قصد ایجاد اختلاف بین ایران و آذربایجان را دارند، هرگز به اهداف خود نخواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز