خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه نخست سال جاری؛

بیش از 10میلیارد مترمكعب گاز ازخطوط منطقه 8 عبور كرد

asdasd

با توجه به آمادگی های ایجاد شده برای تامین سوخت در زمستان، پیش بینی می شود در نیمه دوم امسال این رقم به بیش از 13 میلیارد متر مكعب افزایش یابد.

ایلنا- تبریز: مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران از انتقال 5/10 میلیارد مترمكعب گاز از طریق تاسیسات و خطوط لوله این منطقه در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، یداله بایبوردی، در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این میزان گاز طبیعی از خطوط انتقال و ایستگاه‎های تقویت فشار گاز منطقه 8 به استان‌های شمال و شمالغرب كشور منتقل شده است افزود: با توجه به آمادگی های ایجاد شده برای تامین سوخت در زمستان، پیش بینی می شود در نیمه دوم امسال این رقم به بیش از 13 میلیارد متر مكعب افزایش یابد.

وی ضمن اشاره به نقش عمده عملیات پیكرانی در انتقال ایمن گاز به مبادی مصرف افزود: طی سالجاری 770 كیلومتر از خطوط انتقال گاز این منطقه مورد پیكرانی معمولی قرار گرفته است كه امیدواریم پیكرانی مابقی خطوط نیز تا قبل از آبان ماه سالجاری صورت پذیرد.

بایبوردی با بیان اینكه انتقال گاز این منطقه عملیاتی با بهره گیری از سه خط لوله(خط لوله آذربایجان(چلوند/سراب/تبریز) خط لوله دوم آذربایجان(زنجان/ تبریز) و خط لوله سوم آذربایجان(تكاب/ شاهین دژ/ میاندوآب) انجام می شود تصریح كرد: مجموعه این خطوط امكان جابجایی روزانه 130 میلیون متر مكعب گاز را به استان‌های سردسیر فراهم كرده است.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران، قابلیت ها و توان بالای پرسنل عرصه انتقال را ستود و خاطرنشان كرد: با استعانت از پروردگارمتعال و با اتكا به دانش و تجارب بالای كاركنان، تاكنون توانسته ایم موارد مربوط به نگهداری، تعمیر و رفع معایب تاسیسات مورد بهره برداری را با تكیه بر توان متخصصان داخلی به نحو مطلوب انجام دهیم و با تمهیداتی كه صورت گرفته امیدواریم زمستان امسال را نیز مانند سال‌های قبل بدون هیچ گونه قطعی یا افت فشار گاز سپری كنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز