خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم میانه تاکید کرد:

گازرسانی به روستاهای میانه هم سطح استان به پیش رود

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۶۶

در حوزه گازرسانی علی رغم پیگیری‌ها و تاکیدات مکرر مسئولین و ما نمایندگان شهرستان، 50 درصد از سطح استان پایین‌تر هستیم که امیدواریم با عنایت مسئولین استانی گازرسانی به روستاهای میانه هم سطح استان به پیش رود.

ایلنا: نماینده مردم میانه در مجلس از عملکرد گازرسانی در این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی مددی در نشست کارگروه راه و شهرسازی میانه گفت: در حوزه گازرسانی علی رغم پیگیری‌ها و تاکیدات مکرر مسئولین و ما نمایندگان شهرستان، 50 درصد از سطح استان پایین‌تر هستیم که امیدواریم با عنایت مسئولین استانی گازرسانی به روستاهای میانه هم سطح استان به پیش رود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده تا خرداد ماه سال آینده هیچ روستایی در شهرستان میانه بدون برق نخواهد ماند.
مددی با اشاره به مالرو بودن 120 روستا در شهرستان گفت: از مدیرکل راه و شهرسازی استان انتظار می‌رود تا با توجه به وجود 420 روستا به این شهرستان عنایت ویژه داشته باشد. وی خواستار پیگیری دستورات صادر شده از جمله دوبانده کردن سرچم – میانه، ورودی‌های شهر زیرسازی و شن‌ریزی راه‌های روستایی برای آسفالت آن‌ها، مشخص شدن راه‌های نیمه ساز و نگهداری آن‌ها، تعیین تعداد راه‌های مالرو و مشخص شدن تکلیف آن‌ها شد و گفت: برابر دستور وزارت راه و شهرسازی روستاهای بالای 50 خانوار نباید مشکلی داشته باشند.
مددی از قول استانی در رسیدگی به وضعیت ورودی‌ها در نیمه شعبان سال گذشته خبرداد و گفت: متاسفانه تا به امروز هیچ بندی از صورتجلسه سال گذشته اجرایی نشده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز