خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی:

واحدهای تولیدی برای خلق حماسه اقتصادی و رونق تولید و اقتصاد، نیاز به افزایش سرمایه در گردش دارند

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۹۷

با تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، توان اقتصادی بالایی برای استان و كشور فراهم می‌شود.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: برای خلق حماسه اقتصادی و رونق تولید و اقتصاد، واحدهای تولیدی نیاز به افزایش سرمایه در گردش دارند لذا تزریق سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، جعفر عظمایی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای واحدهای تولیدی به دلیل کمبود سرمایه در گردش خاطرنشان کرد: با تامین سرمایه درگردش واحدهای تولیدی، توان اقتصادی بالایی برای استان و كشور فراهم می شود.
وی افزود: البته مشکلات واحدهای تولیدی تنها به سرمایه در گردش خلاصه نمی‌شود؛ بنابراین باید به تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی استان و مسائل آن‌ها، بررسی‌های و راه‌کارهای لازم در نظر گرفته شود.

وی به ایجاد واحدهای بزرگ تولیدی در زمینه‌ تولید فولاد و مس در استان اشاره و تصریح کرد: اگر چه ایجاد طرح‌های بزرگ فولاد و مس که در استان در حال انجام است؛ کاری است بزرگ که اشتغال‌زایی بسیار خوبی هم به همراه دارد؛ اما از صنایع متوسط و کوچک که توسط بخش خصوصی واقعی راه‌اندازی شده‌اند؛ غافل نیستیم.

عظمایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قوانین بهبود مستمر فضای کسب و کار و رفع موانع تولید، بر ابلاغ و اجرایی شدن این قوانین برای برطرف شدن مشکلات بخش تولید در اسرع وقت تاکید کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز